Toon posts:

[Mobo] DFI LANPARTY UT

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen die zeker nog wel een jaartje of 2 mee kan.

Het moet 1 zijn die vooral op het game gebied lekker soepel draait en dacht dus direct aan een AMD proccesor.

Het moederbord is een DFI LANPARTY UT nF4 SLI-DR Expert

Nou is mijn vraag of dit een snel moederbord is wat nog zeker wel een paar jaar mee gaat.
En wat voor pros en geheugen ik er het beste op kan zetten.

bvd.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:04
Wat heb je zelf uitgezocht? wat is je budget? ontwikkelingen bij intel (core 2 duo) gevolgt?

Specs

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:47
Umm..

Je zou moeten gaan kijken naar core 2 duo cpu's met DDR2..

dan kun je een paar jaar verder :)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 5090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1600

• Ryuukami
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-02 00:03
Als je in de prijsklasse van een DFI LANPARTY UT nF4 SLI-DR Expert aan het kijken ben
zou ik toch inderdaad eerst maar eens naar de core duo gaan kijken
of anders AM2 socket 939 is inmiddels antiek

Ryuukami

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

De gemiddelde moederbord werkt na 15 jaar nog (tenzij hij een decennium in een Nutricia fabriek melkpoeder staat binnen te zuigen)...

Dat is natuurlijk niet het antwoord waar je op zat te wachten, maar de antwoorden die je wel wilt zijn een kwestie van koffiedik kijken (niemand weet wat over een paar jaar gangbaar gaat zijn, reken sowieso op andere sockets voor zowel Intel als AMD) en simpel opzoekwerk (zie site van fabrikant / handleiding van bord voor QVL lijst van werkend getest geheugen).

Maar kijk vooral op de GoT Huisregels voor een uitleg van de eigen inzet die we verwachten voor je een topic start. Dan weet je dat gelijk voor de volgende keer :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.