Iedereen hier weet dat GOT over zo'n heel leuk en goed werkend tabellen systeem bevat... Nauw wou ik ook zoiets graag... Het defineren van tabellen lukt me wel. Maar wat bijvoorbeeld met cellpadding en colspan en width en background? Hoe moet je dat doen? Want bijvoorbeeld als cellpadding niet is gegeven moet die ook niet worden geplaatst enzo... Iemand enig idee hoe ik je zoiets maakt???
Zie [ASP] Regular Expression
Search + zoekwoorden
Tipje: crisp is verantwoordelijk voor dit stuk van de code @ GoT, z'n posts kunnen dan ook wel van extra waarde zijn
Search + zoekwoorden
Tipje: crisp is verantwoordelijk voor dit stuk van de code @ GoT, z'n posts kunnen dan ook wel van extra waarde zijn
[ Voor 10% gewijzigd door gorgi_19 op 06-08-2006 00:30 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Wat bedoel je precies?
Je vraag is zeer onduidelijk. Geef eens voorbeelden en vertel wat je zelf geprobeerd hebt.
Je vraag is zeer onduidelijk. Geef eens voorbeelden en vertel wat je zelf geprobeerd hebt.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Jezus praat ik spaans ofzo <_< en heb gezocht maar kon niks vinde nu blij? En &(@#%$( op als je niks nuttigs heb te zeggen klote spamRob schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:32:
Wat bedoel je precies?
en nee btw geen ASP gewoon PHP heb die tag toch niet voor niets ervoor gezet?
offtopic:
begint hier ook steeds meer en meer op kinderforum te lijken <_<
[ Voor 19% gewijzigd door Chip. op 06-08-2006 00:38 ]
Wouser schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:35:
[...]
Jezus praat ik spaans ofzo <_< en heb gezocht maar kon niks vinde nu blij? En &(@#%$( op als je niks nuttigs heb te zeggen klote spam
en nee btw geen ASP gewoon PHP heb die tag toch niet voor niets ervoor gezet?
Als je dat topic doorleest zie je dat de METHODIEK die je moet gebruiken EXACT hetzelfde is....
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Tja.... Het is natuurlijk de bedoeling dat je ook een beetje zelfwerkzaamheid aan de slag legt, en als je begint te schelden op mensen die de moeite willen nemen om je te helpen, dan houdt het natuurlijk snel op.
Niemand die zegt dat je hier moet komen ook.... Als het je niet aanstaat, blijf dan gewoon weg.offtopic:
[ Voor 30% gewijzigd door whoami op 06-08-2006 00:40 ]
https://fgheysels.github.io/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()