"I have no faith in human perfectability. I think that human exertion will have no appreciable effect upon humanity. Man is now only more active - not more happy - nor more wise, than he was 6000 years ago." -Edgar Allan Poe
welk klemmetje heb je het over? heb je er foto's van? Je bedoeld de socket (het ding met de gaatjes waar de processor (het ding met de pinnetjes
) in gaat)?
Ik neem aan dat je het zwarte plastic ding bedoelt waar je je cpu koeler aan vast maakt? Die kun je namelijk nog wel vinden via marktplaats of tweakers.net v/a ofzo, of misschien is er een tweaker die er nog 1 over heeft. Ook kun je het bij een computerzaak proberen, grote kans dat die er nog wel eentje heeft liggen. Vrij zonde namelijk om een moederbord te vervangen vanwege een kapot stukje plastic
Zoiets heet een bracket, zoek maar es met google op [google=socket 478 bracket] dan zie je dat ze wel los bestaan.

Probeer anders eens een mailtje naar Asrock. Misschien dat ze wel zo'n ding willen opsturen.

Probeer anders eens een mailtje naar Asrock. Misschien dat ze wel zo'n ding willen opsturen.
[ Voor 20% gewijzigd door Palomar op 05-08-2006 23:54 ]
Die dingen zijn meestal wel los te krijgen, of je haalt ze gewoon van een dood mobo af (of zoekt iemand die grote hoeveelheden mobos verzamelt er ze overheeft).
Misschien weet jij nog iemand?Terw_Dan schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:24:
(of zoekt iemand die grote hoeveelheden mobos verzamelt er ze overheeft).
Of je gebruikt een cooler die via de onderkant van je mobo vastgeschroefd moet worden.
Aaah zoveel oplossingen!
Ik had er nog niet een gedacht dat dat ding zelf ook los kon... het ziet er allemaal nogal permanent uit.
In ieder geval hartelijk bedankt! Ik bedoelde inderdaad de bracket (weet ik ook hoe dat ding heet
) en ik ga wel rondzoeken naar een vervanging.. jullie hebben me heel wat geld bespaard, echt bedankt!
Ik had er nog niet een gedacht dat dat ding zelf ook los kon... het ziet er allemaal nogal permanent uit.
In ieder geval hartelijk bedankt! Ik bedoelde inderdaad de bracket (weet ik ook hoe dat ding heet
"I have no faith in human perfectability. I think that human exertion will have no appreciable effect upon humanity. Man is now only more active - not more happy - nor more wise, than he was 6000 years ago." -Edgar Allan Poe
Echt bedankt!! Ik heb er net eentje besteld, dus het komt wel goed ^^
Pagina: 1