mailtje

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
*knip*
Is dit een algemene actie, waarbij iedereen die dit doet zo'n e-mail krijgt, of is het nu echt persoonlijk?
Ik vind mijn reacties namelijk nogal meevallen in verhouding met een aantal reacties die ik voorbij zie komen.
En als je kijkt hoeveel procent van mijn reacties niet nuttig is dan valt dat ook wel mee in verhouding tot de rest, dunkt me...

Of wordt het ontmoedigt om actief deel te nemen aan tweakers?

[ Voor 53% gewijzigd door moto-moi op 05-08-2006 23:44 ]

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
MeMoRy schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 23:32:
[...]

Is dit een algemene actie, waarbij iedereen die dit doet zo'n e-mail krijgt, of is het nu echt persoonlijk?
Ik vind mijn reacties namelijk nogal meevallen in verhouding met een aantal reacties die ik voorbij zie komen.
En als je kijkt hoeveel procent van mijn reacties niet nuttig is dan valt dat ook wel mee in verhouding tot de rest, dunkt me...

Of wordt het ontmoedigt om actief deel te nemen aan tweakers?
Dit is een persoonlijk mailtje. Zulke dingen die je hier wilt gaan bespreken moet je ook bespreken met de mod en niet met ons :)

[ Voor 7% gewijzigd door DaannO op 05-08-2006 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
Dit is toch het "Tweakers.net Moddereter Forum"?

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:w :)
Dit zijn inderdaad custom mails. Ik ben dan ook graag bereid 1 op 1 gedachtes uit te wisselen en aanvullende informatie te geven over de reden tot mailen. Indien je de voorkeur geeft aan een open evaluatie hier in dit topic, vind ik dat ook prima, hoewel dat niet gebruikelijk is.

Het Tweakers.net moddereter forum is - zoals de FAQ ook meldt - voor reacties op nieuwsberichten en reacties daarop. Zaken als deze gaan gewoonlijk via e-mail, of, in een algemenere publieke discussie in Frontpage Algemeen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2006 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lijkt me inderdaad dat je het beste kunt reageren op een email door op 'reply' te klikken in je emailclient, i.p.v. het zo openbaar te bespreken :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.