Toon posts:

Enermax 330 of 430watt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga zo'n voeding bestellen, maar welke moet ik bestellen... Ik heb het volgende systeem. ( zie sig ) Waarschijnlijk komt er nog een peltier bij van 72watt en volgend jaar misschien waterkoeling. >:) Welke van de 2 voedingen kan ik dan het beste nemen, of kan ik beter een 2e voeding erbij zetten alleen voor de peltier?

Bedankt voor de hulp.

Greetz

Verwijderd

beter een 2de voeding

Verwijderd

Topicstarter
Waarom beter een 2e kun je me dat uitleggen?

Greetz

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 16:58

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

adn gewoon die van 430Watt, zeker omdat je die peltier hebt.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Kijk als ik mischien ga waterkoelen dan levert die 430 wat veel meer ampere dan die 330watt en die 430watt is "maar" 70 tientjes meer.

Greetz

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
Ach, als je de plek in je case hebt zou ik er gewoon een 2e voeding bijzetten, (gewoon een cheape 250watt ofzo) en daar al je fans en peltier op zetten, Dan heb je nog stabielere voeding ook, fans willen nog wel eens wat ''ruis'' genereren.

Verwijderd

omdat 2x 300 beter is dan 1x 430

een 72watt peltier werkt toch op 12v??

volgens mij levert zelfs de 430 niet genoeg sappen dan voor je pc en je peltier en evt nog je water pomp.

het is trouwens wel een stille en een goede :)

kijk naar mijn sig, ik heb hem ook :)

Verwijderd

Topicstarter
Ahhh jij hebt die 430watt ja was me nog niet opgevallen, bevalt ie een beetje? En waar heb je hem gekocht? :)

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja, en ik ga een dezer dagen een Aopen HX08 bestellen kunnen makkelijk 2 voedingen boven elkaar in.

Greetz

Verwijderd

bevalt uitstekend, veel stiller dan die aopen, nu die fop38 nog stiller krijgen :(

ik heb hem in duitsland gekocht voor f 250 dacht ik.

edit:
ik heb de hq08 en boven de voeding heb je een hd rack + ruimte voor 2 fans, als je deze ruit haalt, kan je een tweede voeding in proppen (moet je wel nog ff een gat zagen om een snoer in te kunnen steken)

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar zat ik zelf ook aan te denken. Gewoon een gat zagen, en dan voeding erbij.
De Enermax voeding ga ik http://www.space-promotion.nl/ aanschaffen. De 430watt is F 250,- met verzendkosten en de 330watt is F 176,- met verzendkosten. Is niet duur kijk wat je er bij oc-shop voor betalld :(

Greetz

Verwijderd

mama toe medoeza

Verwijderd

neem er ook maar een voor mij mee. 330 ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Shut up paul met die slome celeron van je. :P

Greetz

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

hé erik!
Altijd baas boven bas hé¿
Edje 667@900 en jij 667@950.. *SIGH*
Ik heb gewoon een echte kopermijn!
Die beat die selderijtjes er wel uit, als die F(*&NG TNT2 nou eens wou meewerken!

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Topicstarter
HAHAHA jij beat mijn systeem, *LOL* dacht het niet je mag dan wel een kopermijn hebben, maar mijn GF2 beat JOU TNT2 100x >:)

Greetz

Verwijderd

<lame mode>
Op zondag 28 januari 2001 16:14 schreef Celeron_clocker het volgende:
ampere dan die 330watt en die 430watt is "maar" 70 tientjes meer.
ach joh, maar 70 tientjes ??! hehehe :+
</lame mode>

persoonlijk denk ik ook dat je beter voor de 430 kan gaan, omdat deze veel meer amps op de 5 volt lijn ter beschikking stelt ( 44 Ampere tegen de 32 ampere van de 330 watter )
het voordeel hiervan is als bijvoorbeeld je processor 80 watt verbruikt, en hij krijgt 2 volt spanning, dan loopt er een stroom van 40 Ampere door die lijn. Die 330 watter kan dat niet af, de 431 watter dus wel :P

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 21:15 schreef Celeron_clocker het volgende:
HAHAHA jij beat mijn systeem, *LOL* dacht het niet je mag dan wel een kopermijn hebben, maar mijn GF2 beat JOU TNT2 100x >:)

Greetz
HAHAHA

en mijn p3 beat jouW celeron >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ow hehe 7 tientjes :)

Greetz
Pagina: 1