Toon posts:

Help, mijn nieuwe PC start niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb net mijn nieuwe conroe PC gebouwd. Alles zit in elkaar, maar nu als ik hem aanzet blazen de fans 1 seconde en dan houdt het op. De pc gaat niet aan. Wat kan er mis zijn?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Alles. Ga eerst zelf eens wat dingen testen, en vraag dan nog eens weer. Kom dan wel met een uitgebreide startpost waarin je aangeeft wat je specs zijn, wat er precies aan de hand is, wat je al geprobeerd hebt en waarom dat niet lukte.
Hier valt niks over te zeggen.

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-12-2025
Ietsje meer hulp: Probeer eerst 'ns te booten met zo min mogelijk hardware aangesloten.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, hardware zijn een SATA HD, floppy drive en dvd brander....Heb het geprobeerd zonder dvd brander en dat werkt niet..Wat kan ik nog meer proberen?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:27

Thandor

SilverStreak

CSL policy
Vragen over problemen horen hier niet thuis alsmede vragen en/of discussies over een bepaald hardware onderdeel, daar zijn de andere fora voor.
Dit topic hoort hier dus niet thuis. Verder vind ik jouw topic erg karig en krijg ik niet de indruk dat je zelf het één en het ander hebt geprobeerd om het probleem te lokaliseren of te verhelpen. Neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter er eens bij en test alles. Na het troubleshooten heb je als het goed is het probleem gevonden. Is dat niet het geval open dan een topic in het juiste subforum. Dus niet klakkeloos een nieuw (en onvolledig/kaal) topic in een willekeurig hardware-subforum ;)

Zie verder altijd de stickies in het desbetreffende subforum. Vergeet uiteraard niet om volledige specificaties te vermelden.

[ Voor 8% gewijzigd door Thandor op 05-08-2006 22:03 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.