Toon posts:

Canon of Sony?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.307 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben hier net nieuw op het forum. Ik ben ook nog niet zolang bezig met fotografie. Maar nu wil ik toch al een nieuwe camera kopen. Want ik heb nu een simpele camera die eigenlijk van mijn ouders is en ik zou toch graag een eigen camera hebben, en een wat betere. De camera die ik nu gebruik is de Sony DSC-P93A. En ik zou graag de Sony DSC-H2 kopen. Het liefst zou ik natuurlijk ook een Canon Eos 350D hebben. Maar ten eerste: ik heb het geld daar niet voor (ik ben nog maar 14) en ten tweede: die camera is veel te ingewikkeld voor mij. Dus ga ik zeer waarschijnlijk binnenkort de Sony DSC-H2 kopen. Maar ik wou toch hier eerst even raad vragen. Want is het de moeite waard om de H2 te kopen, aangezien de P93A ook al aardig goed is maar gewoon minder kan en toch minder goed is. Ik heb de camera's al vergeleken op de site van Sony:

http://www.sony.nl/produc...ls=DSC-H2&models=DSC-P93A

Maar ik wou toch ook nog even hier vragen of er mensen zijn die ervaring hebben met de H2 of misschien met allebei en mij kan vertellen of het de moeite waard is en ik niet beter kan door sparen tot ik een 350D kan kopen. Maar er is veel dat mij er van weerhoudt om de 350D te kopen.

Nadelen koop 350D.
- Ik heb het geld er niet voor.
- Hij is te ingewikkeld, en ik zou de camera graag meteen gebruiken.
- Bij de 350D zit je ook nog met de lenzen enzo, die zijn ook nog allemaal heel duur (en kan ik dus ook niet betalen).

Voordelen koop 350D
- Hele goede camera.
- Vergroot je mogelijkheden met fotografie.

Voordelen koop H2.
- Aardig goedkoop. (ik kan hem makkelijk betalen)
- Simpel te bedienen, en daarom kan ik hem meteen gebruiken. (De camera die ik nu heb is wat betreft bedienen, en functies aardig gelijk aan de H2)
- De H2 is ook van Sony en er gaan dezelfde memory sticks in als in mijn huidige camera. (En dus hoef ik geen nieuwe te kopen).
- Deze camera is precies goed voor mij (Denk ik, omdat ik pas net begonnen ben met fotografie, dit is een mooi opstapje. En ik weet niet of ik echt doorga met fotograferen, ik denk het wel maar je weet het maar nooit, en dan zou het zonde zijn als ik stop en net zo'n dure camera als de 350D heb gekocht)

Nadelen koop H2.
- Niet de beste camera.

Dus ik hoop dat jullie me nu kunnen helpen de juiste beslissing te nemen. Of raden jullie mij een hele andere camera aan? Ik heb het liefst weer een Sony (en anders een Canon Eos 350D maar die koop ik niet zoals je hierboven kunt lezen).

Ik weet niet of dit hier goed staat en of het topic toegestaan is? Ik hoor het wel.

Bedankt alvast!

Groet Gizlle.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 13:14

jotheman

Was like that when I got here!

Ik zou gewoon Sony nemen... (sorry kon 't niet laten)

I see dead pixels...

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01 23:30
Ha, je somt de nadelen die de 350D voor jou heeft op, en dan de voordelen die de H2 voor jou heeft... Geen voordelen voor de 350D en geen nadelen aan de H2 ?
You do the math....

In je tekst zeg je wel dat je liefst een 350D zou willen ?
Waarom ? Je zegt dat je het te duur en te ingewikkeld vind, en je vind dat gedoe met de objectieven ook maar lastig ? Waarom zou je dan een 350D willen ?

https://fgheysels.github.io/

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 18:53
-

[ Voor 192% gewijzigd door Dancing_Animal op 05-08-2006 21:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weet het komt een beetje vaag over, had ik ook door nadat ik het had gepost.

Maar waarom ik de 350D zou willen, omdat ik dat gewoon een hele goede camera is, en een mooie camera, en tja gewoon hij vergroot je mogelijkheden als amateur/hobby fotograaf gewoon.

En als ik foto's zie die gemaakt zijn met de 350D, denk ik zo wat mooi zeg.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2006 21:44 ]

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01 09:01
Als ik jou was zou ik eens kijken op de website van dpreview.com
Daar staan echt heel veel vergelijkingen op tussen diverse modellen.
Ik zou je aanraden om voor een compact camera te gaan. Als je zelf al aangeeft dat de 350 (idd heerlijk ding) te duur is voor je, zou ik er niet aan beginnen. Met de 350d kit ben je er namelijk niet, je moet dan nog investeren in lenzen om dezelfde mogelijkheden te bereiken als een moderne compact (kitlens heeft ca 3 x zoom). Je bent 14, dus je hebt nog alle gelegenheid om een dSLR (als bijv de 350) te kopen als je uit je compact groeit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:40:
En als ik foto's zie die gemaakt zijn met de 350D, denk ik zo wat mooi zeg.
Ja, maar dat hangt vooral af van de fotograaf en het gebruikte objectief, dus dat zegt niets :) Als je je niet wilt verdiepen in de materie, doe het dan niet.

Verwijderd

Topicstarter
Facemodder schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:52:
Als ik jou was zou ik eens kijken op de website van dpreview.com
Daar staan echt heel veel vergelijkingen op tussen diverse modellen.
Ik zou je aanraden om voor een compact camera te gaan. Als je zelf al aangeeft dat de 350 (idd heerlijk ding) te duur is voor je, zou ik er niet aan beginnen. Met de 350d kit ben je er namelijk niet, je moet dan nog investeren in lenzen om dezelfde mogelijkheden te bereiken als een moderne compact (kitlens heeft ca 3 x zoom). Je bent 14, dus je hebt nog alle gelegenheid om een dSLR (als bijv de 350) te kopen als je uit je compact groeit.
Ja zo dacht ik er dus ook over. Bedankt voor je hulp _/-\o_ !

Verwijderd

zoek eens op dpreview een camera die iets meer op H2 lijkt, ik had een half jaar geleden mijn zinnen gezet op de H1, maar naarmate ik meer reviews las ben ik gaan twijfelen.
ik ben uitgekomen bij de DMC-TZ1.
Moet je wel een ander kaartje kopen, maar dit kost 30 eurie, en lijkt me dus niet zo van belang.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik had de review van de Sony H2 al gelezen op die site. Maar nog niet echt verder gekeken zal zo eens even doen.

• pvr
  • Laatst online: 07-01 19:26

pvr

Ik denk dat de Fuji FinePix S9500 ook een mooie camera is voor jou Gizlle

Fuji FinePix S9500: Deeltje 2

En voor het geheugenkaartje zou ik dan niet kiezen voor sony.

Fuji FinePix S9500 kost € 475,00

http://www.fotobooms.nl/

Meegeleverde accessoires:
- 16MB xD-Picture Card
- 4x AA batterijen
- Schouderriem
- USB /AV kabel
- Lensdop
- Zonnekap
- Software CD-ROM
- Nederlandstalige handleiding
- Camera afkomstig van Fuji Nederland
- 1 Jaar Garantie

Algemene informatie: Geschikt voor: PC en Mac
Interface: Usb v2.0 Hi-Speed
Video uitgang: ja
Lens: 35mm eq. 28-300 mm
Optische zoom: 10.7x
Digitale zoom: 3.0x
Macrostand: Vanaf 1cm
Megapixels: 9,2
Resolutie: 3696 x 2464
CCD Formaat: 1/1.6-inch Super CCD HR V
Focus: Auto- en handmatig
Diafragma: F2.8-F4.9
Sluitertijd: 30 - 1/4000 sec Continue opname: nee
Kleurdiepte: 24 bit
ISO: auto, 80-1600
Type extern geheugen: XD, CF
Bestandsform.:JPEG,RAW
Zoeker: LCD en electronisch
LCD: 1.8" TFT 118.000 px
Movie: ja
Flitser: ja
Rode ogen reductie: ja
Geluidsopnamen: ja
Type batterij : 4xAA
Afm.: 128 x 93 x 129 mm
Gewicht: 645 gr

Ondersteunt 2 Type extern geheugen: XD, CF

Zoals al eerder gezegd, geheugen kaartje kost 30€

http://www.dpreview.com/reviews/fujifilms9000/

Succes :)

[ Voor 4% gewijzigd door pvr op 06-08-2006 00:07 ]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 12:12
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:32:
Hallo,

I Het liefst zou ik natuurlijk ook een Canon Eos 350D hebben. Maar ten eerste: ik heb het geld daar niet voor (ik ben nog maar 14) en ten tweede: die camera is veel te ingewikkeld voor mij. .
Leeftijd vind ik een tamelijk onzinnig argument hier. Ik heb zelf spiegelreflex camera's sinds ik een jaar of 11 was. Iedereen met een beetje intelligentie, doorzettingsvermogen en vooral intresse kan een spiegelreflex leren beheersen.

Verder zal het je misschien verbazen maar dat Canon marktleider is in reclame maken voor z'n dSLR lijn wil nog niet zeggen dat het de enigste, beste of goedkoopste is. Ja, een dSLR is duur maar 2e hands scheelt een hoop. Ik zag laatst al een Nikon D100 voor 400 euro, standaard lensje heb je voor 60-75 euro als je goed zoekt. Als Nikon straks met de D80 komt verwacht ik nog meer aanbod van gebruikte Nikons. Een ander mogelijk interessant voordeel is dat je langer plezier hebt van een dSLR. Nou kan dit natuurlijk alsnog te duur zijn maar ik wilde 't wel even kwijt.

[ Voor 8% gewijzigd door Wijnands op 06-08-2006 09:30 ]

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025
de 350D is een fijne camera. De standaard lens heeft echter niet zo'n groot bereik (3x zoom) en het is toch een flink groot apparaat om overal mee naar toe te sjouwen. Daarnaast geef je al aan dat je hem niet kunt betalen.

Ik zou ook best graag een Canon 1Ds mark2 met een 600mm F4 L IS USM lens erop willen hebben. Daar kan ik vast hele mooie foto's mee maken. Maar die kan ik helaas ook niet betalen.

Het is waar dat een 350D mooie plaatjes kan maken, maar dat kunnen andere camera's ook. Het is voor 95% toch degene die de camera bedient die het plaatje maakt. De camera is alleen een stuk gereedschap. En een 350D heeft een paar truukjes en de mogelijkheid tot verwisselbare lenzen en flitsers die ervoor zorgen dat je in sommige lastige situaties (ver weg / weinig licht / snel bewegende objecten) makkelijker foto's kunt schieten.

Tja. Ik zou gewoon met een goedkopere camera beginnen en foto's gaan maken.

Als je echt een spiegelreflex camera wil hebben, kun je ook tweedehands op marktplaats een 300D kopen. Dat is de voorloper van de 350D en het is ook een hele goede camera.

En je lenzen natuurlijk ook 2ehands van marktplaats afhalen.

[ Voor 34% gewijzigd door FragDaddy op 06-08-2006 13:05 ]

Have a wheelie good weekend!

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Waarom kijk je ook niet eens naar de Canon PowerShot S3 IS (http://www.dpreview.com/reviews/specs/Canon/canon_s3is.asp). dit is ook een mooie camera en heeft wel wat leuke extra's tov de Sony.

En ik zou ook voor de Canon 350 gaan. Maar dat komt omdat ik de geheugenmodules van Sony niet zo prettig vindt. Zijn duurder en worden eigenlijk alleen in Sony appartuur gebruikt. SD kaarten zijn nu eenmaal veel meer uitwisselbaar dan de Sony memory stick.

Ik heb zelf een sony cam gehad en heb nu gekozen voor een Canon A530. Lekker makkelijk en goedkoop. En foto zijn ook goed. Kijk maar op http://www.hroling.nl

[ Voor 56% gewijzigd door bolke op 06-08-2006 13:15 ]

http://www.hroling.nl

• pvr

pvr

Ik ben bang dat een tweedehands spiegelreflex camera te duur wordt
voor Gizlle.
Ik heb net nog ff zitten rondstruinen op het net, maar
een tweedehands Nikon D100 @ D70 of Canon eos 300d kost rond de 600 @ 700€

Daarbij is het tweedehands.( als er iets aan mankeert(sensor,sluiter,matglas,spiegel),reperatie
kost gauw 100 of 200€
Een tweedehands heeft geen garantie.

Ik denk dat je dan beter af bent met een nieuwe nieuwe Nikon D50 Zwart+18-55,
kost € 619,00(zonder geheugen)
En dan heb je nog de kosten die bij een spiegelreflex camera komen:
sensor swab € 54,95
reinigingsvloeistof voor de Sensor Swab € 9,95
Blaasbalg € 11,95
filters,lenzen....

Spiegelreflex camera is mooier, maar de kosten lopen aanzienlijk op.

Mijn zoon(16jaar) zat ook in twee strijd tussen een Canon PowerShot S3 IS en een Fuji FinePix S9500,
en heeft gekozen voor de Fuji FinePix S9500

Deze camera is een leuk alternatief voor een DSLR.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik zit nu ook aan de Fuji Finepix S9500 te denken. Kan iemand mij vertellen of deze ingewikkeld is wat betreft bediening, instelling etc. En wat zou ik erbij moeten hebben als ik de camera koop? Denk aan tas, memory stick, batterijen, oplader.

Bedankt alvast :).

• pvr

pvr

batterijen

http://www.cameranu.nl/index.php?hg_id=23&sg_id=95

geheugen kaartje SANDISK
512MB Compact Flash Ultra II kost 30€

Over de bediening, instellingen, kan je beter zelf lezen op het web, of naar
een fotowinkel gaan en eerst kijken hoe de camera in je handen voelt.(HEEL BELANGRIJK)

Ik wilde eerst ook een andere camera(canon 350d ) gekozen voor een nikon D70S, omdat i lekkerder in mijn handen ligt.

Ik weet niet of je in de buurt van Amsterdam woont, want deze zaak:
http://www.fotobooms.nl

is goedkoop met deze camera en geheugen kaartjes.

SUCCES :D
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:05:
Ja, ik zit nu ook aan de Fuji Finepix S9500 te denken. Kan iemand mij vertellen of deze ingewikkeld is wat betreft bediening, instelling etc. En wat zou ik erbij moeten hebben als ik de camera koop? Denk aan tas, memory stick, batterijen, oplader.

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:00

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:05:

Alle camera´s hebben een automatische stand, ideaal om mee te beginnen al als je er nog weinig vanaf weet :) Je kunt dan later bekijken wat de camera voor instellingen voor jou gekozen heeft, en daar je conclusies uit trekken. Als je de principes snapt kun je verder met de andere standen, dus zoek een camera die helemaal automatisch kan, maar als je wilt ook de volledige vrijheid biedt kwa sluitertijden, diafragma, iso instellingen en noem maar op. En voor zover ik weet kunnen alle in dit topic genoemde camera´s dat wel :)
Ik zou zeggen, koop een leuke camera, met veel instelmogelijkheden voor niet te veel geld. Mocht het later blijken dat je het erg leuk vindt, kun je altijd nog "upgraden" naar een geavanceerdere camera :)

Verwijderd

Topicstarter
pvr schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:33:
batterijen

http://www.cameranu.nl/index.php?hg_id=23&sg_id=95

geheugen kaartje SANDISK
512MB Compact Flash Ultra II kost 30€

Over de bediening, instellingen, kan je beter zelf lezen op het web, of naar
een fotowinkel gaan en eerst kijken hoe de camera in je handen voelt.(HEEL BELANGRIJK)

Ik wilde eerst ook een andere camera(canon 350d ) gekozen voor een nikon D70S, omdat i lekkerder in mijn handen ligt.

Ik weet niet of je in de buurt van Amsterdam woont, want deze zaak:

is goedkoop met deze camera en geheugen kaartjes.

SUCCES :D

[...]
Oke bedankt :) . Maar ik heb van mijn huidige camera een oplader voor 2300 mAh batterijen, zitten er ook 2300 mAh batterijen in die camera?

• pvr

pvr

Bij de Fujifilm Finepix S9500 worden 4x AA batterijen geleverdt(zijn niet oplaadbaar, dus als deze leeg zijn kunnen ze weg.
Als je toch een lader gebruikt met 2300 mAh batterijen, hoef je alleen een paar losse 2300 mAh batterijen te kopen.
Er gaan 4 batterijen in deze camera, dus ik zou er later altijd 4 reserve nemen.(kan altijd nog :) )

.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al 6 oplaadbare 2300 mAh batterijen dus die kan ik dan gewoon gebruiken voor die camera?

En nog een vraagje bij welke gewone winkel (geen webshops) kun je deze camera eigenlijk kopen, kan hem nergens vinden :? .

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 18:14 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 18:12:
Ik heb al 6 oplaadbare 2300 mAh batterijen dus die kan ik dan gewoon gebruiken voor die camera?

En nog een vraagje bij welke gewone winkel (geen webshops) kun je deze camera eigenlijk kopen, kan hem nergens vinden :? .
yes dat kan :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Weet je misschien waar hij te koop is? En dan in een gewone winkel he geen internet winkel.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Bijvoorbeeld de mediamarkt, de expert en nog wel wat van dat type winkels. En kan je lokale fotograaf je waarschijnlijk ook wel helpen.

• bolke

bolke

Klikt nu met een 50D.

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 18:35:
Weet je misschien waar hij te koop is? En dan in een gewone winkel he geen internet winkel.
Waarom geen internet winkel? Ze zijn vaak goedkoper bij webshops.

Verwijderd

Topicstarter
Ja weet ik maar dat vertrouw ik nooit zo, en vind ik niet echt prettig met de garantie dat je hem dan op moet sturen enzo.

• pvr

pvr

is een web-winkel en heeft een winkel in de van Woustraat 242
1073 NC Amsterdam

Tram lijn 4 van af het centraal station(amsterdam) stopt pal voor de deur halte (Josef Israelskade).

Dus:
Website openen en linksboven klikkken op contact

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik woon in Enschede..

Hij is dus bij de MediaMarkt wel te koop? Weet iemand hoeveel die daar kost?

En is deze camera trouwens niet met allemaal losse lenzen? Kun je gewoon alles met de lens die erop zit?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 21:15 ]

• Wijnands
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:10:

En is deze camera trouwens niet met allemaal losse lenzen? Kun je gewoon alles met de lens die erop zit?
ik snap dat je een tikje nerveus bent maar heb je al 's op dpreview de beschrijving van de camera gelezen?

• pvr

pvr

Ik ben niet bekend in enschede, en de lens die erop zit, daar kun je alles mee doen(lens zit er vast op)

Verwijderd

Topicstarter
Wijnands schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:21:
[...]

ik snap dat je een tikje nerveus bent maar heb je al 's op dpreview de beschrijving van de camera gelezen?
Ja want ik vind het nog steeds veel geld, en ik ben altijd heel zuinig met mijn geld. Ik denk dan ook erg goed na voordat ik iets koop, en al helemaal als het om zo'n dure aankoop gaat. Maar ik denk toch dat ik voor deze camera ga, ik heb net de review op www.letsgodigital.org gelezen. En hij wordt ook overal aangeraden, dus wat betreft de keuze welke camera zit het wel goed. Nu moet ik mezelf nog overhalen om €500,- te gaan neerleggen, en dat valt niet mee 8)7.

Dat is mooi, dat het een vaste lens is. Dan hoef ik niet ook nog eens extra geld neer te leggen voor een betere lens, pluspunt.

• bolke

bolke

Klikt nu met een 50D.

Als je toch zo dicht bij de grens woont waarom rij je dan niet even naar Nordhorn in duitsland. Daar zit een hele grote mediamarkt en de prijzen zijn ook een stuk lager dan in nederland. Enschede - Nordhorn is maar 35 km.

kijk maar op http://www.mediaonline.de/ voor de prijzen in duitsland. De 9500 kost daar 444 euro. Terwijl de goedkoopste in nederland toh al 470 is.

[ Voor 14% gewijzigd door bolke op 06-08-2006 22:20 ]

• Wijnands
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:54:
[...]

Ja want ik vind het nog steeds veel geld, en ik ben altijd heel zuinig met mijn geld. Ik denk dan ook erg goed na voordat ik iets koop, en al helemaal als het om zo'n dure aankoop gaat. Maar ik denk toch dat ik voor deze camera ga, ik heb net de review op www.letsgodigital.org gelezen. En hij wordt ook overal aangeraden, dus wat betreft de keuze welke camera zit het wel goed. Nu moet ik mezelf nog overhalen om €500,- te gaan neerleggen, en dat valt niet mee 8)7.
Tja... ik zou in jouw geval toch ook 's kijken naar de S5600. Was ik erg van onder de indruk voor die prijsklasse (ong. de helft)

Verwijderd

Topicstarter
Die duitse camera zal dan vast wel ook Engels als taal in kunnen stellen he?
Alleen het probleem is dan dat je een duitse handleiding hebt, en ik kan niet al te goed duits.

En btw dat gaat nog lastig worden, ik weet niet of ik mijn moeder of vader over kan halen om daar met mij heen te rijden.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 22:21 ]

• bolke

bolke

Klikt nu met een 50D.

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:18:
Die duitse camera zal dan vast wel ook Engels als taal in kunnen stellen he?

En btw dat gaat nog lastig worden, ik weet niet of ik mijn moeder of vader over kan halen om daar met mij heen te rijden.
Tja, je heeft ze 25 euro en dan ben je nog steeds goedkoper uit. :)

Bij mijn Canon zaten tig verschillende talen in PDF op de CD. Misschien is dat bij de 9500 ook.

[ Voor 11% gewijzigd door bolke op 06-08-2006 22:21 ]

Verwijderd

Funprice: ook in Enschede: 489 euro. Scheelt toch nogal wat met de Dld mediamarkt.

• pvr

pvr

Had ik ook gevonden:

FunPrice Computers Enschede
Korte Hengelosestraat 14
7511 JB Enschede

http://www.funprice.nl

Bellen:Algemeen: sales@funprice.nl
Tel: 050-544 56 30
en:

Openingstijden winkels:
Maandag 12:00 - 18:00
Dinsdag 09:30 - 18:00
Woensdag 09:30 - 18:00
Donderdag 09:30 - 21:00
Vrijdag 09:30 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 17:00
Zondag Gesloten

Internet:
Je kunt je vragen stellen middels
e-mail aan: sales@funprice.nl
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:24:
Funprice: ook in Enschede: 489 euro. Scheelt toch nogal wat met de Dld mediamarkt.

[ Voor 36% gewijzigd door pvr op 06-08-2006 22:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja het liefst zou ik hem ook in Duitsland kopen, me vader zei ook meteen nou dan gaan we daar van de week toch even naartoe (+ - 45 min heen rijden).

Maar mijn enige probleem is wel het grootste probleem, ik kan amper duits en je krijgt natuurlijk een duitse handleiding. Ik ga Fujifilm wel ff een mailtje sturen, of er bij de camera een meertalige handleiding zit.

Edit: Bij de nederlandse zit een Engelse en Nederlandse handleiding, dus dan zal bij de duitse wel Duits en Engels zitten, hoop ik 8) .

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 11:45 ]

• bolke

bolke

Klikt nu met een 50D.

Duits gaat wel goed hoor. Ik kom wel eens in Nordhorn en er zijn er zat die ook nederlands spreken. Nordhorn ligt hooguit 10Km over de grens.

De afstand tussen Denekamp en Nordhorn is niet eens 10 Km. Je zou het kunnen fietsen. :) Zo gauw je Nordhorn binnenrijd vanaf denekamp zie je de mediamarkt al liggen.

http://www.mediamarkt-nordhorn.de/

[ Voor 19% gewijzigd door bolke op 07-08-2006 11:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jij woont in Denekamp? Ik woon in Enschede dus is 45 min rijden.

Verwijderd

Misschien is dit wat? Zaak zit in Meppen Dld.

http://www.foto-mundus.de/

Canon EOS 300 D + EF-S 18-55 3.5-5.6 539.99EUR
inkl. 16% MwSt zzgl. Versandkosten]

Canon EOS300D + EF-S 18-55mm 3.5-5.6.

Nur noch kleinste Stückzahlen lieferbar!

Fragen zur Kamera unter Tel.: 05931/40880 oder unter

Für weitere Informationen, besuchen Sie bitte die Homepage zu diesem Produkt.

Dieses Produkt haben wir am Monday, 06. June 2005 in unseren Katalog aufgenommen.

• Brammerman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-01 07:40
De engelse handleiding voor de s9500 kun je gewoon downloaden:
http://www.fujifilm.com/products/digital/lineup/s9500/images/fx_s9500.pdf

Verder kun je de nederlandse handleiding bestellen op http://www.fujifilm.nl (even zoeken op handleiding). Hier moet je wel voor betalen, maar ik weet niet hoe veel.

• bolke

bolke

Klikt nu met een 50D.

Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:48:
Jij woont in Denekamp? Ik woon in Enschede dus is 45 min rijden.
Ik woon niet in Denekamp. Of bedoelde je mij niet? Ik kom vaak in Denekamp (en ook in Enschede).

Pagina: 1