Toon posts:

[XP] na update Genuine probleem *

Pagina: 1
Acties:
  • 990 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Heb net Windows update gedraait en nu krijg ik de melding dat ik een illegale versie heb van XP.

Nu heb ik een officiele versie van XP home, echter heb ik ooit een code ingevoerd welke is van een proversie, deze blijkt nu niet goed te zijn.

Hoe kan ik dit probleem oplossen? Moet ik de gewone XP versie opnieuw installeren of?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-02 07:33
Dat is inderdaad er vervelende punt van wga. Het treft niet alleen de 'dieven', maar ook alle eerlijke consumenten. Gelukkig zijn er makkelijke manieren om er vanaf te komen: klik.

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:37
Je kan met deze tool van Microsoft je Product Key veranderen naar degene die wel bij je officiële XP-licentie hoort..

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
DEVoTi0N schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:17:
Dat is inderdaad er vervelende punt van wga. Het treft niet alleen de 'dieven', maar ook alle eerlijke consumenten. Gelukkig zijn er makkelijke manieren om er vanaf te komen: klik.
Waarom nou weer die WGA removal tool? Hij geeft aan dat hij een officiele Home versie heeft, dus ook een bijhorende key (neem ik aan) Dan is het gewoon een kwestie van de key veranderen.

check deze link voor het veranderen van je key die bij je procuct activation hoort:
http://articles.techrepub...5100-1035_11-5034890.html

edit. he net te laat, die tool van MS zou ik als eerste proberen :)

[ Voor 38% gewijzigd door Demon_Eyez op 05-08-2006 21:25 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

• Mint
  • Laatst online: 13-03 15:36
dat houd het checken niet tegen, alleen het terugsturen van data door de WGA zodat microsoft kan zien dat je windows nog draait enzo..

ik zou zeggen, zoek een keychanger ofzo en verander je key met je eigen!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03 14:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

100% eerlijke consumenten hebben geen Professional key als ze een Home-versie hebben. Dus ik zie niet helemaal in hoe eerlijke consumenten hiermee benadeld worden. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• DEVoTi0N
adyta schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:39:
ik zou zeggen, zoek een keychanger ofzo en verander je key met je eigen!
Uhm, als ik het goed begrijp, is die juist corrupt...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

In dit geval is het echter een terecht geval van "gepakt zijn" aangezien er geen nette licentie is gebruikt maar een ali illegali Pro versie terwijl er een Home stof ligt te vangen in de kast.

Keychange gaat IIRC (let op: ik heb er geen ervaring mee :+ ) niet werken van Pro -> Home en zit je dus toch met een reinstall. Al kan het geen kwaad om te proberen de key te veranderen en dan opnieuw te activeren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DEVoTi0N
Ik heb de sp nog maar 'ns gelezen, en begrijp nu dat hij zijn key heeft veranderd. Ik dacht de hele tijd dat z'n orginele key aan werd gegeven als illegaal. Daardoor valt mijn eerste post ook een beetje in het grijze gebied van got, omdat (hoewel het je probleem wel fiks) ik je een oplossing geef om een illegale versie te gebruiken. Wil je het gewoon helemaal netjes doen, dan zal je denk ik toch XP moeten herinstalleren.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Nou is het wel erg lastig om een XPProkey te gebruiken om Home te installeren, tenzij het een volume licensed key is. Ik betwijfel of die er voor XP Home Edition zijn.

Pro > Home kan je niet door de key te veranderen.

De enige oplossing is toch het herinstalleren/repairen. Verder is dat vraagstuk al erg vaak voorgekomen, en had je door jezelf een paar minuutjes in te zetten door te zoeken met onze zoekmachine dit probleem makkelijk kunnen oplossen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1