[XP] Probleempje met Koreaanse karakters *

Pagina: 1
Acties:

• Nisei
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-02 21:24
Om in iTunes fatsoenlijk Koreaans te kunnen lezen heb ik bij mijn regionale instellingen bij geavanceerd Koreaans ingesteld voor niet-Unicode programma's. Het vervelende is echter dat ik nu in alle Windows vensters in de adresbalk ipv een \ het Won teken (Koreaanse munteenheid) te zien krijg. Die zit op het toetsenbord ook op die plek.Ook in mijn taakbalk komt dit terug. Is hier iets aan te doen?
Afbeeldingslocatie: http://www.kitsunegari.net/_Temp/won.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door Nisei op 05-08-2006 19:30 . Reden: plaatje bijgewerkt ]

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-03 20:27
Heel toevallig weet ik dat dit bij een std. koreaanse windows ook zo is. Ik heb geen idee waarom, maar moest er ook mee leren leven.

(Dat was trouwens niet het grootste probeem van de koreaanse windows :P )

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik neem aan WinXP? Ik pas de titel er even naar aan, zie ook de sticky topics :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Nisei
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-02 21:24
Oops, ja die was ik idd even vergeten. Thnx

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:59
Dat is inderdaad normaal, ik heb het op mijn werk ook op een koreaanse windowsversie, en als onze koreaanse klanten (die op koreaanse laptops werken met koreaanse windows) ons screenshots sturen van hun problemen, dan zie je dat ook. Dus volgens mij kun je er weinig aan doen...