Club site (dingen van knvb site laden)

Pagina: 1
Acties:
  • 726 views sinds 30-01-2008

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-02 21:29
Ik heb de volgende code gevonden om bijv. de standen van de knvb site te halen.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php

// url waar info vandaan wordt gehaald
    $knvb = file_get_contents("http://www.knvb.nl/clubs_comp/?action=teamDetails&ClubName=OWIOS&NotationDescription=0221%20A-Junioren&LevelDescription=1e%20klasse&CompetitionType=0221&ClassLevel=11&RegionCode=KNVB-DISTRICT-OOST&Pool=A&TeamDescription=A1");

// Het stuk dat je wilt gebruiken exploden
    $stand = explode("<td class=\"orangeheader\">Stand </td>", $knvb);

$stand_2 = explode("<td width=\"100%\" align=\"left\" valign=\"middle\" class=\"orangeheader\">Uitleg</td>", $stand[1]);

echo "$stand_2[0]";

?>

http://www.owiosa1.nl/seizoen0506/index.php

Maar hij neemt de de tabellen van de knvb site niet mee. Die kleuren hoeft niet echt maar verder zou ik graag willen dat hij de tabellen exact overnam.

En het kleine gedeeldte van programma moet er tussen uit.

Alvast bedankt.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02 16:16

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

De tabellen staan toch gewoon op je website? De opmaak moet je zelf instellen via CSS, net zoals op de originele website ook gebeurt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Johnny schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:49:
De tabellen staan toch gewoon op je website? De opmaak moet je zelf instellen via CSS, net zoals op de originele website ook gebeurt.
Inderdaad, ik zie het probleem niet, zo kun je de opmaak aanpassen aan je eigen site.
De tabellen neemt het script wel over, enkel de opmaak niet, die kun je gewoon zelf van de knvb site overnemen.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

php hoort in Programming, maar omdat we niet gaan helpen aan een site rip-script doe ik hem op slot.

Dit topic is gesloten.