Ik bezit al enige tijd een Nokia 6230. Nu heb ik pas geleden voor mijn verjaardag een Belkin Bluetooth usb-stick gekregen. Nu kan mijn PC dus in verbinding staan met de Nokia (duh
). Maargoed, ik zat mij zo af te vragen of ik nog enige leuke / hippe dingen kan doen met de Nokia in verbinding met de PC. Ik heb al wat rond gekeken in de grote nokia 6230 topics, en wat van de software uit de TS geprobeerd. Overigens werkten er veel niet
. Ook heb ik al wat rond gegoogled, ook dat geefte niet echt gewenste resultaten.
Ik zat bijvoorbeeld te denken aan dingen als:
- Internet op de mobiel via het huis netwerk. Dus niet via GPRS of WAP ofzo. (ik meen hierover gelezen te hebben dat de Nokia 6230 dit niet kan, maar correct me if i'm wrong.
- MSN in verbinding met de phone, bijv dat als ik een msn message op de computer krijg dat de PC dan een piep geeft ofzo. Dit lijkt me eigenlijk vrij uitgesloten dat dit kan, maar ik weet maar nooit.
Naja misschien hebben andere mensen nog leuke / slimme ideeen?
bvd.
Ik zat bijvoorbeeld te denken aan dingen als:
- Internet op de mobiel via het huis netwerk. Dus niet via GPRS of WAP ofzo. (ik meen hierover gelezen te hebben dat de Nokia 6230 dit niet kan, maar correct me if i'm wrong.
- MSN in verbinding met de phone, bijv dat als ik een msn message op de computer krijg dat de PC dan een piep geeft ofzo. Dit lijkt me eigenlijk vrij uitgesloten dat dit kan, maar ik weet maar nooit.
Naja misschien hebben andere mensen nog leuke / slimme ideeen?
bvd.