[JVC LCD TV] LT-32R70s

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-02 17:06
Ik ga een nieuwe tv kopen. Een lcd dit keer, vandaag even wezen kijken bij de mediamarkt en na de LG en de Toshiba kwam ik nog een jvc tegen.

De JVC LT-32R70s.
Afbeeldingslocatie: http://images.kieskeurig.nl/images/product_big/A3032E11CB6DD03BC1257133005424AC_big.jpg
Ik kan echter alleen erg weinig informatie vinden over deze tv op internet. Kan iemand mij hier wat over vertellen of mij wat meer informatie geven?

Volgens de verkoper was de JVC het beste kwa beeldkwaliteit en daarna de LG.

De LG is de LG 32LC2R. Wat zou nou de beste keuze zijn.
P.s, ik heb al een ander topic lopen over de Toshiba en de LG, maar aangezien ik niet wist hoe ik de topic titel moest veranderen, even een topic over de LG.

offtopic:
Als ik iets fout doe, hoor ik het graag.

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-02 19:26
nou ik werk ook op ktv bij MM, en kan je zeggen dat jvc echt niet aan de top staat hoor. Moet zeggen dat daarentegen de lg een hele leuke tv is, die ook nog eens een leuke prijs heeft. En tot slot heeft lg erg goedde service en 2 jaar garantie.

• Robbie T
darklord007 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:47:
nou ik werk ook op ktv bij MM, en kan je zeggen dat jvc echt niet aan de top staat hoor. Moet zeggen dat daarentegen de lg een hele leuke tv is, die ook nog eens een leuke prijs heeft. En tot slot heeft lg erg goedde service en 2 jaar garantie.
Ok, dankje voor deze informatie.
In jou ogen is de LG een betere tv? Ik neig zelf ook wel wat naar de LG weet niet precies helemaal waarom. Misschien omdat de zwartwaarden erg goed schijnen te zijn.

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-02 19:26
de lg is zeker een betere tv dan de R serie van JVC, Als je graag een jvc wilt, moet je kijken voor de X70, deze heeft mooi beeld, maar vooral super geluid.

• Robbie T
darklord007 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:21:
de lg is zeker een betere tv dan de R serie van JVC, Als je graag een jvc wilt, moet je kijken voor de X70, deze heeft mooi beeld, maar vooral super geluid.
Ziet er ook zeer zeker niet verkeerd uit, is helaas alleen wel iets boven mijn budget.
Na alle informatie die ik heb kunnen vinden denk ik toch dat het de LG gaat worden.
Bedankt!