Toon posts:

[Windows Messenger] Hotmail plugin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me herinneren van tijden geleden dat er ooit een plugin was voor Windows Messenger waarmee je gewoon je hotmail box kon openen, en ook meldingen kreeg wanneer er nieuwe mail binnen was.
Nu ben ik een pc aan het installeren voor mijn moeder, en zij wil graag makkelijk haar hotmail box in kunnen (via icoontje rechtsonder), en meldingen krijgen wanneer er nieuwe mail binnenkomt. Ik vind het een beetje zonde om daar MSN Messenger met alle bijkomende rotzooi voor te moeten installeren.

Maar nou was ik met Windows Messenger aan het stoeien en probeer ik die update te pakken te krijgen, maar ik kan hem nergens meer vinden.
Weet iemand of wat ik wil nog kan? En zo ja, hoe?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Windows XP installeren, messenger opstarten, en dan kom je er snel genoeg achter dat dat standaardfunctionaliteit is (toch :? )

[ Voor 13% gewijzigd door sanfranjake op 05-08-2006 18:23 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

sanfranjake schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:22:
Windows XP installeren, messenger opstarten, en dan kom je er snel genoeg achter dat dat standaardfunctionaliteit is (toch :? )Jup :)

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:22:
Windows XP installeren, messenger opstarten, en dan kom je er snel genoeg achter dat dat standaardfunctionaliteit is (toch :? )
Nee, ik heb het niet over MSN Messenger maar over Windows Messenger, die gebruikt standaard de OE als emailfunctie, Hotmail kun je er standaard niet mee bereiken.
Of iets moet mij totaal ontgaan...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Oke, was even niet meer zeker :D Ik verwijder dat ding altijd in m'n images :D

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters