[2003] DVD Streamen windows media services

Pagina: 1
Acties:

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-02 17:54
ik zit een beetje te twijfelen tussen AV en dit forum om mijn topic te posten, maar ik denk dat hij hier beter op zijn plaats is.

Ik heb thuis een server staan met windows 2003. op deze server staan een aantal dvd's in het 'VIDEO_TS' formaat. ik wil deze dvd's gaan streamen over mijn netwerk naar mijn client pc's.

voor deze stream heb ik de windows media services geinstalleerd, en het streamen met dit pakket gaat perfect met wmv files. mijn dvd's echter zijn geen wmv. mijn vraag is dus de volgende:

is er een mogelijkheid om dvd's te streamen met windows media services, of is er een andere mogelijkheid om dit te doen?

volgende alternatief heb ik gevonden via google: al mijn dvd's omzetten naar wmv, daar ben ik echter niet zo happig op, omdat ik bang ben dat het de kwaliteit niet ten goede komt. en als ik later de dvd weer wil branden dan moet ik hem weer omzetten naar VIDEO_TS, wat de kwaliteit niet ten goede gaat komen ben ik bang.

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je moet ze converteren ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters