Hallo,
Ik heb een tijdje al het volgende probleem:
Als ik sommige games speel, en dan gewoon afsluit, dan kom ik wel terug in windows, maar de achtergrond is helemaal zwart, en heb geen startmenu, en kan in principe dus niets.
Het gebeurt vaak nadat ik gegamed heb, en ik denk dat het aan de de directdraw/direct3d ligt, want na een van de tests krijg ik hetzelfde probleem. Er wordt naar mijn idee niet goed 'teruggeschakeld', waardoor ik niet het juiste beeld krijg.
Ik heb een Geforce 6610 XL en een MSI MS-7091 moederbord.
Hopelijk kunnen jullie wat hulp bieden.
Mijn excuses als het probleem al ergens anders wordt behandelt, ik kon het niet vinden.
Edit: sorry voor het vergeten van deze informatie:
Windows XP met SP 2
NVidia Drivers 9.1.3.1 (de niewste)
Direct X 9.0C
Ik heb een tijdje al het volgende probleem:
Als ik sommige games speel, en dan gewoon afsluit, dan kom ik wel terug in windows, maar de achtergrond is helemaal zwart, en heb geen startmenu, en kan in principe dus niets.
Het gebeurt vaak nadat ik gegamed heb, en ik denk dat het aan de de directdraw/direct3d ligt, want na een van de tests krijg ik hetzelfde probleem. Er wordt naar mijn idee niet goed 'teruggeschakeld', waardoor ik niet het juiste beeld krijg.
Ik heb een Geforce 6610 XL en een MSI MS-7091 moederbord.
Hopelijk kunnen jullie wat hulp bieden.
Mijn excuses als het probleem al ergens anders wordt behandelt, ik kon het niet vinden.
Edit: sorry voor het vergeten van deze informatie:
Windows XP met SP 2
NVidia Drivers 9.1.3.1 (de niewste)
Direct X 9.0C
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2006 13:07 ]