Doe een search op z'n username en je komt ALLEEN MAAR domme reacties tegen die nergens op slaan. HTML uitklapmenu had ie kunnen vinden door op internet te zoeken. Hij startte in een uur meerdere domme topics.
Hmz... Als je op Bil_Gaatjes' forum kijkt (staat in sig: Moderator in z'n eigen forum, klik op het huisje") dan staat er bij de foratitels dat "Dudek" de moderator is.
Bil_Gaatjes = Dudek ?
Bil_Gaatjes = Dudek ?
Nee, Bill_Gaatjes is Administrator en Dudek = Forummoderator.......Op zondag 28 januari 2001 15:49 schreef Obi het volgende:
Hmz... Als je op Bil_Gaatjes' forum kijkt (staat in sig: Moderator in z'n eigen forum, klik op het huisje") dan staat er bij de foratitels dat "Dudek" de moderator is.
Bil_Gaatjes = Dudek ?
Daarom heeft Tabor ook een ban.Op zondag 28 januari 2001 16:00 schreef HlpDsK het volgende:
Tabor = Bill. Ik heb 'm al eens gezegd dat klonen niet mogen.
Ga buiten spelen jij!Op zondag 28 januari 2001 17:55 schreef untouchable het volgende:
ban die adjes eens@!
Hehehe, hij heeft niet veel anders meer te doen denk ik......IP Ban.....geen T.net, GoT, Fok! en Fok!forum meerOp zondag 28 januari 2001 18:34 schreef PcDealer het volgende:
[..]
Ga buiten spelen jij!
whoehahahaha!
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
klopt, hij heeft me gisteren gevraagd om moderator te worden op z'n forum...Op zondag 28 januari 2001 16:01 schreef Tabor het volgende:
Nee, Bill_Gaatjes is Administrator en Dudek = Forummoderator.......
maar ik wist niet eens dat hij bill_gaatjes was...
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Pagina: 1