hetnet e/mail problemen bij surfen en bellen

Pagina: 1
Acties:
  • 3.686 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is er de laatste tijd toch mis met de mailservers??? Wij ervaren toch wel erg vreemde dingen bij Hetnet de laatste twee weken, maar dat zal toch niet anders dan bij Planet zijn? Ik begreep dat ze of KPN <hpsmtp-eml09.kpnxchange.com #4.4.7> blacklisted stond, eigenlijk is het toch te gek voor woorden: mail komt terug en kan niet normaal worden afgeleverd en nergens lees je een storing over dit onderwerp, Hetnet leest je e/mail daarover niet eens en je krijgt klakkeloos een e/mail terug met algemene inhoud en een reply aan info@hetnet.nl komt in een geheel andere mailbox terecht:

stein529@planet.nl on Sat, 5 Aug 2006 12:00:35 +0200
The message could not be delivered because the recipient's mailbox
is full.
<po08.wxs.nl (ims-ms-daemon) #5.2.2>

Waar ie (gelukkig) maar niet bezorgd kan worden; Ik begrijp dat niet, kan iemand me uitleggen en of bevestigen wat er achter de schermen misgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropos
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Weinig reacties verder. Wellicht omdat je TS nogal onduidelijk is? Een mailserver van HetNet / Planet / KPN is geblacklist en daarom komt jouw mail bij sommigen niet aan? Je baalt ervan dat die storing nergens wordt gemeld? En je mail hierover is ... (dat gedeelte begrijp ik al helemaal niet).

En je wilt hier van een HetNet / Planet / KPN medewerker horen wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
"The message could not be delivered because the recipient's mailbox
is full." Dat is geen storing, daar staat dat de mailbox van de ontvangende partij vol zit. Zolang die vol zit komt het mailtje niet aan en krijg jij het gestuurde mailtje terug. De ontvangende partij moet zorgen dat z'n mailbox weer ruimte krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tropos schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 02:28:
Weinig reacties verder. Wellicht omdat je TS nogal onduidelijk is? Een mailserver van HetNet / Planet / KPN is geblacklist en daarom komt jouw mail bij sommigen niet aan? Je baalt ervan dat die storing nergens wordt gemeld? En je mail hierover is ... (dat gedeelte begrijp ik al helemaal niet).

En je wilt hier van een HetNet / Planet / KPN medewerker horen wat er aan de hand is?
Ah vandaar, dat is niet de bedoeling, ik zie nergens op tweakers een topic over de slechte mailserver performance op het moment van in ieder geval Hetnet en dat terwijl er naar mijn idee nogal wat problemen waren/zijn!

Het erge is bovendien dat Hetnet niet prompt reageert op een e/mail dat je hierover naar ze stuurt en helemaal erg is dat een antwoord naar info@hetnet.nl niet kan worden afgeleverd omdat steins mailbox hierboven vol is!!! Ik heb dus een mail naar info@hetnet.nl verstuurd en die kan niet worden bezorgd omdat bovengenoemde mailbox vol is..... ik bedoel dan zijn er toch grote problemen bij Hetnet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Morgoth schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 03:19:
"The message could not be delivered because the recipient's mailbox
is full." Dat is geen storing, daar staat dat de mailbox van de ontvangende partij vol zit. Zolang die vol zit komt het mailtje niet aan en krijg jij het gestuurde mailtje terug. De ontvangende partij moet zorgen dat z'n mailbox weer ruimte krijgt.
Dat begrijp ik, misschien is stein...@planet dan diegene die alle vragen en verzoeken die binnenkomen op info@hetnet.nl beantwoord, dat zou in ieder geval verklaren dat zijn mailbox vol zit, maar dat lijkt me niet. Nee: ik verstuurde een e/mail aan info@hetnet.nl en deze komt bij mij terug omdat die niet bij stein@planet kan worden afgeleverd... En dat is uiterst vreemd..