Toon posts:

Need for Speed: MW instalatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had na een lange tijd het niet gespeeld te hebben weer eens zin om Most wanted te spelen.

Dus ik doe de DVD er in kies de taal en vul het serie nummer in, niets ongewoons dus.

daarna krijg ik een EULA veld te zien met alleen dit er in: •, ik dacht hm raar maar klik op ja.

vervolgens krijg ik de volgende mededeling,
De instalatie kan niet verder gaan, omdat voor dit spel derectx 9.0c of nieuwer moet zijn geinstaleert op je computer.

Ter verduidelijking: DX9.0c is zeker geinstaleert en is ook mee gelevert op de DVD.

dus kent iemand dit probleem?

Verwijderd

Topicstarter
kleine update.

De demo versie doet het zelfde. |:(

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:49
Toevallig...ik had een paar dagen terug hetzelfde probleem. En het antwoord was zo gevonden..met google. Je moet op de dvd het bestand autorun.exe in de compatibaliteitsmodus zetten op win2000 of als dat niet werkt win98. Dan installeert ie gewoon.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Topicstarter
Daar moet je ook maar opkomen.

Toch raar, voorheen deed die het wel

maar goed, ga het gelijk uitproberen, Thanx

update,

compatibaliteitsmodus op win 2000 werkt idd.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2006 17:44 ]

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:49
Jah, ik vond het ook maar wat vreemd...juist omdat ie voorheen inderdaad werkte. Maar goed, opgelost..

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q