Toon posts:

802.11N netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of er binnenkort ook PCI kaartjes voor een N-netwerk komen, ZONDER die grote antenne dus gewoon draadgebonden ?

na een tijdje zoeken kan ik niks vinden op de site van linksys terwijl ze wel pronken met de WRT300N alszijnde router/switch voor 4 bedraade pc's... of zit ik er nu gewoon naast ?

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:44
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 12:15:
weet iemand of er binnenkort ook PCI kaartjes voor een N-netwerk komen, ZONDER die grote antenne dus gewoon draadgebonden ?

na een tijdje zoeken kan ik niks vinden op de site van linksys terwijl ze wel pronken met de WRT300N alszijnde router/switch voor 4 bedraade pc's... of zit ik er nu gewoon naast ?
802.11n is een nieuwe standaard voor wlan's. Wat bedoel je precies met "draadgebonden"? :s

Owel gebruik je dus 802.11n wireless nic's met grote antennes (dat zal waarschijnlijk iets te maken hebben met één of andere protocol waar ik de naam van vergeten bent die voorkomt dat je met "dead spots" te maken krijgt en een hogere doorvoersnelheid).
Anderzijds kan je die router dus ook bekabeld aansluiten en daarvoor volstaat iedere gewone netwerkkaart.

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor de uitleg, daar was ik eigenlijk naar op zoek :

"Anderzijds kan je die router dus ook bekabeld aansluiten en daarvoor volstaat iedere gewone netwerkkaart."

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:44
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 10:35:
thnx voor de uitleg, daar was ik eigenlijk naar op zoek :

"Anderzijds kan je die router dus ook bekabeld aansluiten en daarvoor volstaat iedere gewone netwerkkaart."
Inderdaad :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:13

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, beter zoeken dus.. Lijkt mij dat dit wel te vinden was of iig te beredeneren..

Dit topic is gesloten.