Toon posts:

Geluidskaart erinprikken

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga waarschijnlijk een X-Fi Xtreme Music met een Pro Gamer 500 setje van creative kopen, maar ik vroeg me af hoe je een geluidskaart in je computer douwt en installeerd. Is het gewoon een kwestie van een ijzertje verwijderen aan de achterkant en em in de bijbehorende PCI-slot te prikken en daarna wat drivers downloaden (misschien installeren ofzo), of komt er nog meer bij kijken?

• Moooo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-02 14:23
That about sums it up. :)
Zorg wel dat je de de stekker uit de pc trekt.

[ Voor 49% gewijzigd door Moooo op 05-08-2006 12:20 ]

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

De drivers worden al netjes meegelverd met de geluidskaart.
Maar is dit niet HEEEEL basic, makkelijk te vinden via de FAQ, google en niet het niveau van GoT?

Verwijderd

Shadowlink wil het gewoon ff van een echte tweaker horen, voordat 'ie mogelijk zijn pc'tje sloopt. De eerste onzekere schreden in tweakerland en wij mogen daar getuige van zijn! Prachtig toch, zo'n topicje zie je haast nooit meer.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:26
Je moet wel ff kijken soms moet je namelijk eerst drivers/software installeren voor je je hardware inplugt. Dus ff de handleiding lezen :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-02 00:24
Owja, wel je pc uit zetten! ;)
Ben het wel eens een keertje vergeten O-), was zo van he, waarom draait die ventilator 8)7

Nouja, indd simpel. PC uit, stroom er af, ijzertje weg, kaart er in. Pc starten, drivers van cd of internet installeren. Je krijg wel wat driver meldingen van windows als je opgestart hebt, maar als je ze van de cd of internet installeert kun je die wegklikken.

Verder zou ik van te voren wel even kijken of je nog pci sloten vrij hebt, waarschijnelijk wel als je zoiets nog nooit gedaan hebt.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah, dit staat gewoon in een handleiding van een geluidskaart. Als je die gewoon volgt, moet het lukken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.