ik heb net een atx moederbord en een processor gekocht maar nu is het geld op en kan geen atx kast meer kopen, nu kan ik van een vriend een atx voeding krijgen en die ga ik inbouwen, dremel ff een stukje aan de achterkant eruit en klaar, maar ik weet niet of er een power knop bij zit dus kan ik de reset knop als tijdelijke aan/uit knop gebruiken?
Verwijderd
ja dat kan.
Ik heb het trouwens ook eerst zo geprobeerd maar er was toch heel vlug een andere kast. Maar tijdelijk kan het wel hoor.
Ik heb het trouwens ook eerst zo geprobeerd maar er was toch heel vlug een andere kast. Maar tijdelijk kan het wel hoor.
Verwijderd
whahahahahaOp zondag 28 januari 2001 15:25 schreef Clithopias het volgende:
Computers are like airconditioners, when you open windows both stop working
edit:
havo student?? dat heet scholier
havo student?? dat heet scholier
het is tijdelijk ja, volgende maand komt er een atx bigtower
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook je huidige (220V) aan/uit knop zo verbouwen (ergens een klemmetje eruitslopen) dat-ie als puls schakelaar fungeert, i.p.v. te blijven hangen in de aan- of uit stand. Dan kun je die als power schakelaar gebruiken, en heb je ook nog steeds een resetknop. (zo heb ik zelf ooit de shift-lock van een commodore 64 -je wordt ouder papa- omgebouwd tot resetknop)
Verwijderd
heb je niet nog nieuw geheugen nodig??Op zondag 28 januari 2001 15:25 schreef Clithopias het volgende:
ik heb net een atx moederbord en een processor gekocht maar nu is het geld op en kan geen atx kast meer kopen
128 mb dimmetje lijkt me genoeg (had ik van me broer's werk)Op zondag 28 januari 2001 15:40 schreef iefje het volgende:
[..]
heb je niet nog nieuw geheugen nodig??
256 mb lijkt me toch iets beter, niet dan
debeerzietzevliegen.nl
Verwijderd
en 512mb nog beter
en dan een 1,3Ghz processor.......
die jongen heeft niet eens geld over meer voor een kast !
en dan een 1,3Ghz processor.......
die jongen heeft niet eens geld over meer voor een kast !
Pagina: 1