Verwijderd
Ik neem aan dat je L1 bruggen bedoelt?
Dat is om de multiplier te unlocken van de AMD Socket A processors.
Dat is om de multiplier te unlocken van de AMD Socket A processors.
En als je de multeplier het ge-unlocked dan kan je je processor harder laten lopen dan dat hij eigenlijk voor was bedoelt :):):):):):)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Gewoon kleuren, zodat die bruggen contact krijgen (grafiet, geleidt goed).Op zondag 28 januari 2001 15:43 schreef sicktor het volgende:
ik snap dat het voor het overclocken is maar hoe? tell me....(sorry L1 cache)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Nog altijd de L1 bruggensorry L1 cache
Maar goed, je moet die verbinden met een potloodstreepje zodat je de multiplier via heb mobo kan veranderen...ipv 10*100 b.v. 11*100.
ok L1 bruggen daar moet je dus een laagje grafiet tussen aanbrengen....veel/weinig
je moet het met een gewoon HB potlood doen toch? why:?:?:?:?:?:?
je moet het met een gewoon HB potlood doen toch? why:?:?:?:?:?:?
DOM&LUI = beter dan klein&zielig zou een zachter potlood niet beter zijn?.....ach ja laat ook maar... >:0(Op zondag 28 januari 2001 15:54 schreef yo681 het volgende:
omdat dat geleid!
ben dom of lui?
gebruik de search, dit is al zo vaak uitgelegd!!!
Verwijderd
Waar slaat die flame nou weer op? hij heeft gelijk, gebruik de search voor dit soort doorkauwde onderwerpenOp zondag 28 januari 2001 16:04 schreef sicktor het volgende:
[..]
DOM&LUI = beter dan klein&zielig zou een zachter potlood niet beter zijn?.....ach ja laat ook maar... >:0(
Nee een grafiet potlood (enige soort wat geleid
Ik heb vandaag 'n 1,2 tb gekocht die was al geunlocked van af fabriek wou eigenlijk alleen kijken hoe klein die L1 bridges waren.
wat 'n mazzel
wat 'n mazzel
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Ik heb gewoon ook randomized een potlood gepakt en het draait als een tiet. 
Er zijn dus 4 streepjes bij de L1
deze zijn in de fabriek door gekrast en hierdoor zie je dus 8 stukjes:
L1
1 2 3 4
| | | |
| | | |
1 2 3 4
de witte stukjes tussen 1 en 1 , 2 en 2 , 3 en 3 en 4 en 4 moeten verbonden worden (VERTIKAAL VERBINDEN)
Hierna is de processor geUNlocked.
N.B. het moederbord moet het wel ondersteunen om de multiplier te verhogen.
Er zijn dus 4 streepjes bij de L1
deze zijn in de fabriek door gekrast en hierdoor zie je dus 8 stukjes:
L1
1 2 3 4
| | | |
| | | |
1 2 3 4
de witte stukjes tussen 1 en 1 , 2 en 2 , 3 en 3 en 4 en 4 moeten verbonden worden (VERTIKAAL VERBINDEN)
Hierna is de processor geUNlocked.
N.B. het moederbord moet het wel ondersteunen om de multiplier te verhogen.
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Iemand nog tips om het goed te doen, ik zie die L1 bruggen echt reteslecht....superklein die dingen man....
kleuren met een 0,5 mm HB potlood....Op zondag 28 januari 2001 20:17 schreef Mr.Blonde het volgende:
Iemand nog tips om het goed te doen, ik zie die L1 bruggen echt reteslecht....superklein die dingen man....
Goede gum bij de hand houden als het mislukt... ff gummen.... gumprut wegblazen en weer kleuren... WEL op de lijntjes blijven!!!
That reminds me.... vuile kleuterjuffen... ik moest altijd BINNEN de lijntjes blijven.... terwijl ik daar nu dus geen ruk aan heb... ik ga m'n schoolgeld terughalen..... ze motten die kleuters leren OP de lijntjes te tekenen
ik heb met 'n loep gekeken 't is wel erg klein.
Ga die 1,2 tb op 'n a7v133 raid zetten.
krijg als 't me zit dindag 't geheugen.voeding en behuizing en 'n superorb
met artic silver
Ga die 1,2 tb op 'n a7v133 raid zetten.
krijg als 't me zit dindag 't geheugen.voeding en behuizing en 'n superorb
met artic silver
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Pagina: 1