Toon posts:

Creative geluidskaart voor America's Army

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na enkele dagen browsen en vergelijken heb ik geconludeerd dat de Audigy SE 7.1 ruim voldoende is om America's Army te ondersteunen omdat ie EAX ADVANCED HD 3.0 ondersteund. De prijs is rond de 25-30 euro.

Toch twijvel ik nog steeds.........
Misschien zijn de Audigy 4 7.1 of de Audigy 4 Pro 7.1 wel beter omdat ze EAX 4.0 ADVANCED HD ondersteunen. Maar die zijn dan ook 70 resp 125 euro.

Kan iemand mij helpen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou gewoon kopen wat je budget toe laat, wij kunnen niet in je portomonnee kijken, dus ik denk dat het wel moet lukken om zelf een keuze te maken.

• SnoF
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-02 23:57
Als je enkel die kaart wilt hebben voor America's Army, zou ik simpelweg voor de eerstgenoemde gaan, omdat America's Army enkel geluidseffecten produceert op EAX 3.0 niveau.. :)

Nu weet ik totaal niet of EAX 4.0 voordelen heeft bij EAX 3.0 spellen, maar het verschil van tientallen euro's lijkt mij niet gerechtvaardigd.. misschien weet iemand of een EAX 4.0 kaart wél grote voordelen geeft boven een 3.0 kaart voor 3.0 spellen? 8)7

PS: Twijfel is met een f ;)

[ Voor 11% gewijzigd door SnoF op 05-08-2006 10:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
SnoF schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 10:54:
Als je enkel die kaart wilt hebben voor America's Army, zou ik simpelweg voor de eerstgenoemde gaan, omdat America's Army enkel geluidseffecten produceert op EAX 3.0 niveau.. :)

Nu weet ik totaal niet of EAX 4.0 voordelen heeft bij EAX 3.0 spellen, maar het verschil van tientallen euro's lijkt mij niet gerechtvaardigd.. misschien weet iemand of een EAX 4.0 kaart wél grote voordelen geeft boven een 3.0 kaart voor 3.0 spellen? 8)7

PS: Twijfel is met een f ;)
He SnoF, ik heb geprobeerd een typ-foutje in jouw post te vinden maar dat is helaas niet gelukt!
Bedankt iig voor je reply. Dat is precies wat ik wil weten!