Waarom wil mijn brander die 80 min niet fikken!?!

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-08 16:57

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Ik probeer al een paar dagen om een DivX film: "Starship Troopers" te branden. Het .avi bestand staat op mijn harde schijf en beslaat 699.4 MB -> perfect voor een 80 minuten CD zou je zeggen? Mooi niet dus!

Ik heb een Sony CRX100E 4x2x24 IDE Rewriter met een nieuwe firmware. Ik fik al ruim een jaar vrolijk 700 MB cd's met het dingetje, geen probleem!

Heb al twee verschillende soorten 700 MB cd's geprobeerd (That's Write en naamloos) en geprobeerd met Adaptec EZ CD creator 4.0 en Nero 5.0.0.9

Ik ben echt geen leek op dit gebied, en JA ik heb de overburn options van Nero helemaal tot het uiterste gezet. Het ding vertikt het gewoon om m'n CD te fikken! Een andere film van 668 MB wilde trouwens wel prima... snappen jullie er nog iets van?

All that you know, is at an end

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Het werkt gewoon niet omdat je geen Plextor hebt.

Als je die file ff naar mij ICQ'd (#51302522) brand ik em wel voor je op cd.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 11:59
Don't talk shit Dirk-Jan!

Als ik het goed heb is 80 min. Officieel 698 MB. Da's dus net teveel voor de CDR of de brander.

Verwijderd

80mins cd overburnen met Nero Burning Rom ( www.ahead.de / xxx.xxxxxx.xxx) ... gaat tot 704mb ofzo... weet niet precies meer....

[admin break]
de links geven naar een MP3 zijn dan zeker ook niet illegaal. Als je weet/kan voorspellen dat we dat niet goed zouden kunnen vinden, probeer het dan ook niet. :(

We hebben al vaak genoeg aangegeven dat we ons niet op een dergelijk schuin vlak willen begeven, en daar blijven we bij.

Verwijderd

trouwens... voor de adjes m'n 2e link weer weghalen.... de site opzichzelf is NIET ILLEGAAL!!!!!!!!! pas als het serienummer in combinatie met 't programma gebruikt wordt, ben je illegaal bezig.

• SveNRG

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Sorry Sjeemz, maar dat is dus juist mijn probleem. Ik WEET gewoon dat m'n writer het aankan om 80 minuten cd's te fikken en ik GEBRUIK nero al! Ook overburn ingeschakeld zoals hieronder te zien is...

Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~sven2/temp/nero-problem.gif
Disc at once staat overigens netjes aangevinkt hoor!

Maar ik heb die file van iemand anders gecopied vanaf zijn 80 min cd. Dus het moet er in principe gewoon wél op passen toch?

Verwijderd

De Sony CRX 100 werkt standaard niet met 80 minuten CD's net als de HP 8100i . (Technisch identiek) . Sony heeft laatst een nieuwe firmware uitgebracht voor de CRX100 waardoor het wel mogelijk is de volle 80 minuten te branden ipv 78:30

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:36
Zou iemand de link kunnen geven van de (CRX100)firmwares op de Sony site?
Ik kan ze echt _niet_ vinden :(

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• SveNRG

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Okee.

Ik heb de nieuwe firmware opnieuw eroverheen gehaald. De writer doet het nog steeds, maar Nero zegt nog steeds dat m'n Sony CRX100E nog steeds 'overburn' niet ondersteund! :(

Bestaat er soms nog een andere patch waardoor het wel zou kunnen, of ben ik gewoon de klos?

Verwijderd

Je zit gewoon 2MB te hoog voor die sony punt uit!

Laat het iemand anders doen dus..
Pagina: 1