Hoi GoT,
Ik ben sinds gister begonnen met Kubuntu. Nu ging voor de verandering eindelijk een keer alles perfect, alles werkte etc, tot vanavond een uurtje of 2 geleden. Ik ging Gpar2 installeren. Maar dat ging schijnbaar niet zo goed... Aangezien ik nu namelijk elke keer de onderstaande error krijg:
Bij elke apt opdracht dan ook!
Elke clean opdracht lukt niet, reboten met een halt werkt niet, niets werkt:
Ik heb al geprobeerd:
- Elke clean mogelijkheid die ik ken ( de bekenste) via Apt
- MR google raadgepleegd
- var/lib/dpkg/info$ sudo rm gpar2.* (als commando)
Dus:
Ik ging Gpar installeren en alles liep fout...
Jullie zijn mijn laatste hoop tegen Windows weer installeren!
Bedankt,
jlkiller
GEFIXED
Heb alle files van Gpar2 verwijderd handmatig uit de dpkg map
Ik ben sinds gister begonnen met Kubuntu. Nu ging voor de verandering eindelijk een keer alles perfect, alles werkte etc, tot vanavond een uurtje of 2 geleden. Ik ging Gpar2 installeren. Maar dat ging schijnbaar niet zo goed... Aangezien ik nu namelijk elke keer de onderstaande error krijg:
Bij elke apt opdracht dan ook!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| (Database inlezen ... 80868 bestanden en mappen geïnstalleerd.) gpar2 wordt verwijderd ... *** * Updating MIME database in /usr/share/mime... Wrote 475 strings at 20 - 2764 Wrote aliases at 2764 - 2910 Wrote parents at 2910 - 32b0 Wrote literal globs at 32b0 - 330c Wrote suffix globs at 330c - 65c4 Wrote full globs at 65c4 - 65e8 Wrote magic at 65e8 - bc34 Wrote namespace list at bc34 - bc44 *** /var/lib/dpkg/info/gpar2.postrm: line 25: update-desktop-database: command not found dpkg: fout bij afhandelen van gpar2 (--remove): subproces post-removal script gaf een foutwaarde 127 terug Fouten gevonden tijdens behandelen van: gpar2 E: Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (1) jlkiller@jlkiller-desktop:/$ |
Elke clean opdracht lukt niet, reboten met een halt werkt niet, niets werkt:
Ik heb al geprobeerd:
- Elke clean mogelijkheid die ik ken ( de bekenste) via Apt
- MR google raadgepleegd
- var/lib/dpkg/info$ sudo rm gpar2.* (als commando)
Dus:
Ik ging Gpar installeren en alles liep fout...
Jullie zijn mijn laatste hoop tegen Windows weer installeren!
Bedankt,
jlkiller
GEFIXED
Heb alle files van Gpar2 verwijderd handmatig uit de dpkg map
[ Voor 3% gewijzigd door jlkiller op 05-08-2006 00:18 ]