Chello upload-limiet personal homepage

Pagina: 1
Acties:

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-01 21:17

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Goedenavond tweakers,

Weet iemand wat de upload-limiet per tijdseenheid is van de Chello classic homepage? (edit: ik bedoel dus de traffic limiet)

Ik heb de GoT search, Google en de site van Chello zelf al doorgespit, ik krijg alleen maar resultaten over de toendertijd omstreden download limiet. Ik heb ook al gemaild naar Chello zelf maar ik heb nog geen respons gekregen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door _Christiaan_ op 04-08-2006 22:49 ]

NOSIG

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Is het niet zo dat je een maximum aan webspace hebt?
Bij het Classic-abonnement is dat 50 MB. Zodra die vol is kan uploaden ook niet meer.

[ Voor 19% gewijzigd door Rone op 04-08-2006 22:44 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Je hebt idd een maximum limiet van 50 MB. Maar bij onze vorige provider (Wanadoo) had je een suckende traffic limiet van 50 MB per dag. Dus stel je hebt 5 leuke foto's à 1 mb, dan hoeven maar 10 mensen die foto's te downloaden en dan is je personal homepage al down. :D

NOSIG

• mangahuisman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 14:18
Volgens geen limiet, je mag hem alleen niet voor commercieele doeleinden gebruiken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ben nooit een traffic limiet tegengekomen - ook niet toen ik een korte tijd vrij populaire 3dfx reclamefilmpje hostte :z

Er staat iig nergens iets hard beschreven, als het echt de spuigaten uitloopt kun je makkelijk zat met het AUP aangepakt worden...

Oslik blyat! Oslik!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Dat is dan über relaxed.

Ik moest met Wanadoo m'n Flight Simulator screenshots altijd extreem comprimeren. En afbeeldingen uploaden naar hyves en imageshack enzo hoeft nu ook niet meer. :D

Hulde (8>

NOSIG

Pagina: 1