Ik heb tweemaal de onderstaande monitor, leuke deal via m'n werk, maar ik moet wel zelf de garanties e.d afhandelen, mijn geluk mocht weer opspelen en ik zit dan ook met een probleem.
Bij normaal gebruik, zonder nagels of gebruik van vreemde zuren zijn de aan/uit knoppen van deze schermen zodanig versleten dat het wel lijkt alsof ik de schermen al een paar jaar heb staan. Bovendien is het scherm waar de 'schade' het ergst is niet eens mijn hoofdscherm...
Dell E177FP 17-inch
Het volgende is er ontstaan na 2 maanden gebruik:
Plaatje 1
Plaatje 2
Iemand ervaring met dit soort dingen en Dell qua garanties? Ik als perfectionist erger me dood aan het probleem.
Suggesties en ideeen zijn welkom, ik zal morgen trachten contact op te nemen met de heren van Dell.
Bij normaal gebruik, zonder nagels of gebruik van vreemde zuren zijn de aan/uit knoppen van deze schermen zodanig versleten dat het wel lijkt alsof ik de schermen al een paar jaar heb staan. Bovendien is het scherm waar de 'schade' het ergst is niet eens mijn hoofdscherm...
Dell E177FP 17-inch
Het volgende is er ontstaan na 2 maanden gebruik:
Plaatje 1
Plaatje 2
Iemand ervaring met dit soort dingen en Dell qua garanties? Ik als perfectionist erger me dood aan het probleem.
[ Voor 3% gewijzigd door Mathizsias op 04-08-2006 22:38 ]