Ik heb hier thuis een HP Deskjet 880c staan. Ik probeer deze printer via USB op mijn Macbook aan te sluiten. De printer wordt netjes herkend als zijnde een 880c en OSX selecteerd automatisch de HP Inkjet 3.3 driver. Alles lijkt netjes te werken, maar wanneer ik vanuit TextEdit (of ieder ander willekeurig programma probeer te printen) wordt alleen de bovenste helft van de regels afgedrukt. Tevens wordt, in het geval van meedere regels tekst, de regel eronder op de onderste helft van de regel daarboven afgedrukt. Uiteraard werkt deze printer prima op desktop PC die ernaast staat.
Ik heb wat zitten pielen met de mogelijkheden die er zijn bij het installeren van deze printer, maar tot nog toe geen resultaat. De driver die ik gebuikt blijkt de laatste versie te zijn.
Heeft iemand anders soortgelijke ervaringen (mogelijk met een ander type Inkjet printer)? Weet iemand of er een oplossing is (alvorens uren aan de telefoon te gaan leuren bij Apple/HP)?
Ik heb wat zitten pielen met de mogelijkheden die er zijn bij het installeren van deze printer, maar tot nog toe geen resultaat. De driver die ik gebuikt blijkt de laatste versie te zijn.
Heeft iemand anders soortgelijke ervaringen (mogelijk met een ander type Inkjet printer)? Weet iemand of er een oplossing is (alvorens uren aan de telefoon te gaan leuren bij Apple/HP)?