Toon posts:

Verbinding is veranderd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een vraag. In het verleden had ik alleen toegang via internet via de LAN-verbinding. Nu is het blijkbaar ineens aangepast omdat er een gateway is toegevoegd.

Hoe kan ik dit weer ongedaan maken? Ik wil geen gateway.. maar gewoon die ene LAN-verbinding (onderaan links)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mindflower/tijdelijk/verbindingen.jpg

Alvast bedankt.

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

De LAN-verbinding onderaan rechts? Dat is je FireWire verbinding voor zover ik weet. Lijkt me sterk dat je daar eerst via internette.

Verwijderd

Topicstarter
Jk_W schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:40:
De LAN-verbinding onderaan rechts? Dat is je FireWire verbinding voor zover ik weet. Lijkt me sterk dat je daar eerst via internette.
Sorry.. ik bedoel links :X

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04 13:20

DaRoot

Some say...

Je hebt een router in je netwerk die UPnP ondersteunt... That's it.. Die maakt zich zo bekend.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-04 11:55

BHQ

UPNP-support uit scheelt al idd :P. Al kunnen UPNP-programma's dan ook niet mappen dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
DaRoot schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:02:
Je hebt een router in je netwerk die UPnP ondersteunt... That's it.. Die maakt zich zo bekend.
Ok.. maar kan ik dit terugzetten naar de oorspronkelijke manier?
En zo ja.. hoe doe ik dit.?
Of maakt het eigenlijk niks uit.

Grtzz

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04 13:20

DaRoot

Some say...

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:07:
[...]

Ok.. maar kan ik dit terugzetten naar de oorspronkelijke manier?
En zo ja.. hoe doe ik dit.?
Of maakt het eigenlijk niks uit.

Grtzz
Voor huis- tuin- en keukengebruik niet echt nee...
Gewoon zo laten

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-04 07:45
Start -> Configuratiescherm -> Software -> Windows onderdelen toevoegen / verwijderen -> netwerkservices uitvinken.

:)

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Jk_W schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:40:
Onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
Ok.. thanks iedereen :)

Verwijderd

Als je het op je router kan uitschakelen, doe dit dan! UPnP is extreem onveilig, spyware kan bijvoorbeeld zelf poortjes openen en andere rare dingen gaan doen.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Met KingOfDos ^^

UPnP zorgt er voor dat programma's zelf poorten kunnen forwarden in je router, en dat wil je dus echt niet, want het is niet bepaald bevorderend voor je netwerkbeveiliging.

Soms schopt het zelfs je hele portforwarding in de war (Gezien met een speedtouch modem)

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Pagina: 1