Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PS CS2] Duplicate Layer Folder vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik irriteer me aan iets. De volgende situatie: In Photoshop CS2 (CS1 heeft hier geen last van) heb ik in mijn Layer menu een map staan met daarin vier layers. Als ik deze map dupliceer, komt er netjes een "Map Copy" te staan. Als ik de map open zijn ook alle layer voorzien van een "copy" toevoeging. Een plaatje te verduidelijking van wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1154704770.gif

Dit is nogal irritant als je bezig ben met een DVD met 24 scenes. Omdat ik met o.a. Encore werk, werk ik ook met vaste layernamen (zoals (+) button, (=1) highlight etc.). Dan is het erg irritant als je steeds 24x4 layers de "copy" moet verwijderen uit de naam.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit is een probleem dat je hebt bij het werken met een bepaalde tool, en daarom hoort je topic logischerwijs in Development Tools & Environments. ;)

WEB>>DTE

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry :) Ik zal er voortaan op denken. Iig bedankt voor het verplaatsen!

Verwijderd

Topicstarter
Subtiel kickje..

Verwijderd

Topicstarter
Nog een keer.. In de hoop dat iemand het weet :'(

Verwijderd

Topicstarter
Het is een gigantische kick. Maar ik zoek eigenlijk nog steeds de oplossing. Het blijft even irritant. Is er iemand die weet hoe ik dit uit kan zetten? Als het uberhaupt al kan. Mijn dank zou groot zijn.
Pagina: 1