Dat vraag ik me dus af,of sommige bedrijven je een overgelockte TB 800 @1000 verkopen, want dat is vette naaierij. Gebeurde veel met P2's.
Er zijn wel gevallen bekend van Athlon Classics die met name in Australië behoorlijk veel verkocht werden op hogere kloksnelheden (daar was een mooie term voor waar ik nu even niet op kan komen).
Van Thunderbirds heb ik het nog nooit gehoord, maar ik meen me iets te herinneren dat toen de TB net uit kwam, men al zei dat het veel moeilijker zou zijn om een TB overgeklokt te verkopen omdat je heel makkelijk kan zien of er gekloot is met de L# bruggen en of het cijfer dat de core speed aangeeft (dat zo open en bloot op de core staat) veranderd is (moet nl eerst weggekrast worden).
Van Thunderbirds heb ik het nog nooit gehoord, maar ik meen me iets te herinneren dat toen de TB net uit kwam, men al zei dat het veel moeilijker zou zijn om een TB overgeklokt te verkopen omdat je heel makkelijk kan zien of er gekloot is met de L# bruggen en of het cijfer dat de core speed aangeeft (dat zo open en bloot op de core staat) veranderd is (moet nl eerst weggekrast worden).
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
ik denk het wel maar dan niet door winkeliers. Als ze overgeclocked zijn komen ze van AMD (als een 800 stabiel op 1000 loopt verkopen ze hem tuurlijk op 1000)
Zo zit dat daar in elkaar
Er kunnen wel winkels zijn die hem ge OC'ed leveren maar dan zit ie al in systeem: anders valt het op want het is goed te zien of de bruggetje verbonden zijn
Zo zit dat daar in elkaar
Er kunnen wel winkels zijn die hem ge OC'ed leveren maar dan zit ie al in systeem: anders valt het op want het is goed te zien of de bruggetje verbonden zijn
Bij www.eynstein.nl, kunnen ze dat voor je doen(met jou permisie natuurlijk).
Echt vet kreeg die gast aan de lijn, of de computer ook meteen overgeklokt moest worden :D:D:D:D:D:D.
Echt vet kreeg die gast aan de lijn, of de computer ook meteen overgeklokt moest worden :D:D:D:D:D:D.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Heb je dat laten doen?Op zondag 28 januari 2001 15:12 schreef FrankGuthrie het volgende:
Bij www.eynstein.nl, kunnen ze dat voor je doen(met jou permisie natuurlijk).
Verwijderd
Dan is ie een nep tweaker, zelf doen is veel leukerOp zondag 28 januari 2001 15:15 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Heb je dat laten doen?
Ik vind dat echt een goed idee van eynstein, als zij dat doen gebeurd het meteen goed. Hoe zit het in zo'n geval met de garantie?
Nee, hij draait nu op 900@900, ik zie het nut er nu niet van in om over te klokken.Op zondag 28 januari 2001 15:15 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Heb je dat laten doen?
En Nee, ben geen Tweaker, heb ik sinds ik hier lid ben ook nooit beweerd.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Daar komen echt problemen mee , als de leveranciers dat horen dat een bedrijf de boel overklokt en verkoopt....
Het is wel met medeweten van de klant da's wat anderes als de klant er niks van af weet!!!!Op zondag 28 januari 2001 16:22 schreef Carel het volgende:
Daar komen echt problemen mee , als de leveranciers dat horen dat een bedrijf de boel overklokt en verkoopt....
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik heb een duron 800 van Eijnstein op een abit kt7. Ik heb hen gevraagd hem te unlocken en dat hebben ze gedaan + een paar uur getest op 950.......
Zonder extra geld te vragen. Dat vind ik klasse!
Waarom niet zelf doen? Eijnstein heeft achterruit reparatie spul en daar heb ik toch meer vertrouwen in dan potlood. En om nu zelf dat spul te kopen voor 4 mini streepjes is zonde.......
Overigens heb ik destijds uit de pricewatch de goedkoopste 5 dealers van de duron 800 gemaild met de vraag of ze hum unlocked konden leveren. Geen van allen konden dat! van sommigen geen reaktie, van twee anderen een reply dat ze niet wisten waar ik het over had (!) en van 1 zaak de reactie dat ze dat niet doen.
Uiteindelijk was de duron bij Eijnstein geloof ik 25,- duurder dan de goedkoopste zaak in de pricewatch maar voor deze service heb ik dat graag over! (ze reageren per mail, weten waar het over gaat, doen het voor je en testen ook nog)
Zonder extra geld te vragen. Dat vind ik klasse!
Waarom niet zelf doen? Eijnstein heeft achterruit reparatie spul en daar heb ik toch meer vertrouwen in dan potlood. En om nu zelf dat spul te kopen voor 4 mini streepjes is zonde.......
Overigens heb ik destijds uit de pricewatch de goedkoopste 5 dealers van de duron 800 gemaild met de vraag of ze hum unlocked konden leveren. Geen van allen konden dat! van sommigen geen reaktie, van twee anderen een reply dat ze niet wisten waar ik het over had (!) en van 1 zaak de reactie dat ze dat niet doen.
Uiteindelijk was de duron bij Eijnstein geloof ik 25,- duurder dan de goedkoopste zaak in de pricewatch maar voor deze service heb ik dat graag over! (ze reageren per mail, weten waar het over gaat, doen het voor je en testen ook nog)
Heb jij nog wel garantie van Eynstein ofzo???
Verwijderd
Ik heb ook mijn Duron bij einstein gekocht.
Bellen ze me om ff te vragen of ze die Duron ook moet unlocken.
Goeie service toch!?!
Bellen ze me om ff te vragen of ze die Duron ook moet unlocken.
Goeie service toch!?!
Verwijderd
klinkt idd leuk =D
alleen heppie dan ook nog goede garantie daro ? of is het dan van: Jah sorry hij is overgeclocked... is niets aan te doen =D ?
alleen heppie dan ook nog goede garantie daro ? of is het dan van: Jah sorry hij is overgeclocked... is niets aan te doen =D ?
Pagina: 1