Toon posts:

kinderziektes conroe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey beste tweakers...

Ik zit te twijfelen of het verstandig is om nu al een van de nieuwe intel conroe processoren met bijbehorende nieuwe moederborden te kopen, of om nog een paar maanden te wachten zodat eventuele kinderziektes eruit zijn... komt dat uberhaupt nog voor tegenwoordig, dat net nieuwe hardware producten kleine foutjes vertonen?
En als het verstandiger is om te wachten, hoe lang zou ik dan ongeveer moeten wachten... Ik zelf denk dat ik tot ongeveer december ga wachten... maar als het qua bugs/foutjes niets uitmaakt dan kan ik net zo goed nu upgraden ;) (voor de prijs wacht ik niet)

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-04 01:07

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik neem aan dat ze worden verholpen door bios updates?

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-04 00:43
Ik zou niet wachten, kinderziektes worden immers via een firmware (lees: bios) update eruit gehaald. En als de processor een probleem zou hebben zou intel ze gratis omruilen, ik denk nl. niet dat ze slechte reclame kunnen gebruiken bij hun paradepaardje ;)

Wanna play?

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-05 14:37
Als je ziet hoeveel hardware test er met dat ding gedaan zijn ,dan zou je bijna zeggen dat er ergens wel een probleem moet zijn ontdekt.

There is no knowledge, that is not Power!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

F-Tim schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:46:
En als de processor een probleem zou hebben zou intel ze gratis omruilen, ik denk nl. niet dat ze slechte reclame kunnen gebruiken bij hun paradepaardje ;)
Zeker net zo makkelijk en vrijwillig als 10 jaar geleden met de FDIV-bug? ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-05 10:35

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Intel zal echt niet stom genoeg zijn om hardware met fouten erin te verkopen. En mocht er onverhoopt toch een fout ingeslopen zijn die niet eerder was ontdekt en die niet is te verhelpen met een biosupdate, dan zal Intel ze echt wel terugroepen en dan krijg je gewoon een nieuwe CPU.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Bugs waar mensen pas na jaren spelen achter komen zijn geen echte bugs. Zelfs met de i820 MT-hub bleek pas veel later dat het niet echt deugde, maar gedurende een jaar hoorde je er niets over, zelfs van reviewsites niet.
Pagina: 1