Mijn posts worden zonder opgaaf verwijderd...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:07
Ik heb in dit topic: martdj in "[PDA] Asus MyPal A636"
Vandaag nu al drie keer een boodschap gezet. Ik doe een refresh en zie dat het topic ook bovenin de lijst staat als topic waar de laatste nieuwe post aan is toegevoegd. Als ik vervolgens een uurtje later kijk, is het topic nergens meer te bekennen in de lijst. Als ik het topic weer opzoek zie ik dat mijn post weer is verwijderd en er dus geen recente post meer is. Verder geen enkele melding. Post gewoon verwijderd :(. Wat is hier aan de hand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 13:47

André

Analytics dude

Weet je zeker dat je niet op "Bekijk bericht" klikt ipv "Verstuur bericht" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staat al een mededeling in je post over waarom de mods ze hebben verwijderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Het had misschien duidelijker geweest als Eggy na het verwijderen van z'n eerste post een PM of mail had gestuurd. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

De eerste keer had ik hem verwijderd met de verwachting dat jij de 'hint' wel zou begrijpen. De tweede keer had ik normaliter wel even een bericht verstuurd maar hier had ik geen tijd meer voor.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 07:29

Jaymz

Keep on moving !

Eggy schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:33:
De tweede keer had ik normaliter wel even een bericht verstuurd maar hier had ik geen tijd meer voor.
Zoveel tijd kost dat toch niet, of ben ik nou gek ? ? ? :)

't antwoord op de laatste vraag is sowieso bevestigend overigens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
  • Laatst online: 12-09 11:07
Ok, accoord. Ik zou alleen wel graag een "modbreak" zien, zoals je dat in de meeste andere fora ziet (Xbox mediacenter tpic kent bijvoorbeeld regelmatig modbreaks wanneer er weer een link naar XBMC zelf staat).
Ik vond mijn post overigens wel erg lichtgrijs. Ik gaf aan dat zijn problemen worden veroorzaakt door gebruik van een slechte illegale versie en dat er wel betere versies te vinden zijn waarbij ik een zoekterm noemde. Volgens mij staat die zelfs in hetzelfde topic al eerder ergens genoemd. Dat er goede illegale versies van TomTom bestaan kan toch niet echt als schokkend nieuws worden bestempeld.

[ Voor 20% gewijzigd door martdj op 04-08-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Het gebeurd regelmatig dat modjes 'foute' posts deleten zonder een mooi mailtje/PM/DM te sturen, het is aardig als ze het doen, maar het hoeft niet :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

fsfikke schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:44:
Het gebeurd regelmatig dat modjes 'foute' posts deleten zonder een mooi mailtje/PM/DM te sturen, het is aardig als ze het doen, maar het hoeft niet :)
In dat geval wordt er meestal wel een modbreak of topicwaarschuwing geplaatst. Contact opnemen bij het verwijderen van een post is iets dat normaal wel gebeurt, dat voorkomt verwarring zoals nu. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Jaymz schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:40:
[...]
Zoveel tijd kost dat toch niet, of ben ik nou gek ? ? ? :)

't antwoord op de laatste vraag is sowieso bevestigend overigens :P
Nouja, er werd aan mij gevraagd of ik eventjes kon helpen... dan sta ik meestal wel redelijk snel op. Overigens had ik in dat geval altijd daarna nog een e-mail kunnen sturen (wanneer ik eraan gedacht had bij terugkomst), maar goed. Mocht martdj deze graag alsnog willen ontvangen wil ik hem gerust mijn laatste modbreak nog even toesturen ;)
martdj schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:43:
Ok, accoord. Ik zou alleen wel graag een "modbreak" zien, zoals je dat in de meeste andere fora ziet (Xbox mediacenter tpic kent bijvoorbeeld regelmatig modbreaks wanneer er weer een link naar XBMC zelf staat).
Ik zal je voorlopig wel even extra goed in de gaten houden zodat ik dat deze fout ooit weer netjes kan rechtzetten >:)
Ik vond mijn post overigens wel erg lichtgrijs. Ik gaf aan dat zijn problemen worden veroorzaakt door gebruik van een slechte illegale versie en dat er wel betere versies te vinden zijn waarbij ik een zoekterm noemde. Volgens mij staat die zelfs in hetzelfde topic al eerder ergens genoemd. Dat er goede illegale versies van TomTom bestaan kan toch niet echt als schokkend nieuws worden bestempeld.
Je gaf hier zelf echter wel toe warez te gebruiken en je motiveerde hiernaast de user tegelijkertijd om dit te blijven doen. Bovendien heb je geen waarschuwing ontvangen en geen modbreak aan je bericht toegevoegd gekregen :>

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1