Toon posts:

EAX Problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in bezit van een Creative Soundblaster Live! 5.1 Gamer/Player kaart met een Creative P5800

Zoals de topictitel zegt, doet EAX het niet helemaal lekker. Zoals bij COD ( multiplayer ), COD 2 en Colin Mcrea 2005. Als ik mijn drivers opnieuw installeer, doet het het heel even, maar als ik voor de 2e keer het spel opstart is het weer het oude verhaal.

Als ik EAX bij COD2 aanzet, hoor ik maar een gedeelte van het geluid ( geen voetstappen en geen schoten, wel stemmen en omgevingsgeluiden ) Dit verschilt soms, ook komt er dan geen geluid uit de frontspeaker.

Weet iemand raad hiermee?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb je je speakersetup wel goed staan (lees : softwarematig)? het klinkt alsof het spel meerdere speakers ondersteunt, en daardoor verschillende geluiden naar meerdere speakers stuurt. Als eea hardwarematig of softwarematig niet goed is ingesteld, kan het zijn dat je geluiden mist.

Mijns inziens werkt EAX vrijwel altijd probleemloos..heb al 30 van die kaarten versleten bij wijze van.

Verwijderd

Topicstarter
Alle speakers staan goed opgestelt en ingestelt, kan het zijn dat de EAX het op een begeven moment begeeft op de kaart?