[2003] Word sloopt tabellen, daarna outlook crash

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoi,

ik heb hier een groot document (50 pagina's) met veel tabellen en plaatjes erin. Op onregelmatige tijden geeft word ineens de foutmelding dat er 1 of meerdere tabellen stuk zijn en dat ik het document kan herstellen. Dit herstellen werkt niet, mijn tekst buiten de tabellen om blijven heel. Maar plaatjes zijn weg en tabellen zijn helemaal verkloot (lopen zelfs te dansen). Zwaar geïriteerd zet ik dan weer de figuren terug vanuit een backup.

Maar als dit eenmaal voorgekomen is, crashed outlook bij het tikken van een nieuwe mail. Tik ik ook maar 1 letter in dan hangt 'ie en start hij zichzelf opnieuw op, met die ene getikte character. Na een paar seconden crashed 'ie weer uit zichzelf (zonder iets nieuws te tikken) en begint het weer van voor af aan.

Ik heb het idee dat het aan de spellingcontroler kan liggen omdat me dat opvalt bij outlook. Maar in word is hier geen peil aan te trekken.

Zwaar irritant en dit kost me erg veel tijd soms. Ik kon zelf mijn begeleider voor 15.00 niet meer mailen waardoor die nu al weg is. bah! :(

Herkend iemand dit probleem en, nog belangrijker, heeft iemand er een oplossing??

Tnx!

p.s. Ik heb zelf gezocht op de foutmelding maar daar is niets over te vinden. http://www.microsoft.com/...19&LCID=1043&ProdVer=11.0

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Office met Service Pack 2? En werk je met een Exchangeserver (welke niet helemaal goed bereikbaar was?) Mail je een document met de knop in word? Werkt Outlook wel goed als je Word als emaileditor uit zet?
En werken andere officeonderdelen wel goed, bijvoorbeeld Excel?
Is het worddocument wel in deze versie van Word opgemaakt, of in een oudere?
Staan er nog errors in het event-log? Op malware gescand?
Wat heb je verder allemaal al geprobeerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters