Toon posts:

[bios] bios geeft vreemde melding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren mijn MSI K8T Neo2-FIR met een amd X2 4200+ geinstalleerd met de nieuweste bios 9.3

nu geeft mijn bios gelijk met het aanzetten van mijn pc 5 korte snelle pietjes en de melding dat de computerkast open is geweest.
mijn computerkast heeft geen deur sensor en ik kan deze melding ook niet in de bios vinden om het uit te zetten.

ik heb op internet gekeken maar hier kan ik niets terug binden van deze melding.

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-04 15:51
intrusion detection oid? daar zou ergens in je bios een optie voor moeten zijn anders kan hij die melding ook niet geven.
Je hebt je bios ook al een keer gereset naar defaults?

[ Voor 19% gewijzigd door Sicko op 04-08-2006 13:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sicko schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:53:
intrusion detection oid? daar zou ergens in je bios een optie voor moeten zijn anders kan hij die melding ook niet geven.
Je hebt je bios ook al een keer gereset naar defaults?
ja hij is al een keer gereset, maar gelijk weer aangepast. ik zal straks kijken wat hij doet bij een default instelling.
een optie voor intrusion detection heb ik nog niet gezien.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Bij 'PC Health Status' kijken? ;)

Fyi, dit is letterlijk vanuit de manual.

[ Voor 45% gewijzigd door _the_crow_ op 04-08-2006 15:11 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
_the_crow_ schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:11:
Bij 'PC Health Status' kijken? ;)

Fyi, dit is letterlijk vanuit de manual.
In mijn handleiding staat er niets over 'PC Health status'
het probleem is intussen wel opgelost. de bios weer gereset en hij heeft geen melding meer gegeven.