Toon posts:

DNS probleem, helpservice hosting zwijgt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben samen met een vriend momenteel aan het proberen het domeinnaam www. astroversum .nl te koppelen aan een hosting-pakket die afgesloten is bij ander bedrijf dan waar het domeinnaam is besteld. Het enige probleem is dat het nog niet lukt om alles aan elkaar te koppelen, op de homepage van www. astroversum .nl is namelijk niets te zien.

Ik heb helaas alleen de nameserver en het ip van de hosting. De nameserver kan ik niet veranderen. Het ip-adres van de hosting/nameserver heb ik verandert bij Type A.

Afbeeldingslocatie: http://img53.imageshack.us/img53/1649/naamloosrs8.jpg

Hopelijk kunnen jullie dit bericht beantwoorden en me vertellen wat de fout is of wat ik nog moet doen.

Alvast bedankt :)

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-01 00:16
ik krijg wel iets te zien op de website astroversum.nl, tis wel niet helemaal correct.

en weet je zeker dat het een dns probleem is want zodra ik het ip adres inklop wat jij opgeeft bij je A record kom ik gewoon op de site van yourhosting.nl uit.

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik zie wel wat hoor als ik naar die URL ga, was je niet stiekem ongeduldig? Het duurt altijd even voordat de dns wijzigingen opgenomen worden... Of zie ik dan een oude website?

Verwijderd

Same here, de pagina wordt wel weergegeven maar met fouten doie niets met dns te maken hebben.

Volgens dnsreport.com klopt het ook.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:45:
maar met fouten doie niets met dns te maken hebben.
Waar ligt het dan aan denk je?

Verwijderd

Topicstarter
Sicko schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:43:
ik krijg wel iets te zien op de website astroversum.nl, tis wel niet helemaal correct.

en weet je zeker dat het een dns probleem is want zodra ik het ip adres inklop wat jij opgeeft bij je A record kom ik gewoon op de site van yourhosting.nl uit.
Bedankt voor snelle antwoord. Op die afbeelding is het record nog op yourhosting.nl. Maar als ik nu alleen die record verander in het ip van mijn hosting, zou het dan werken (inclusief mailadressen..)?
Ik zie wel wat hoor als ik naar die URL ga, was je niet stiekem ongeduldig? Het duurt altijd even voordat de dns wijzigingen opgenomen worden... Of zie ik dan een oude website?
Kunt u misschien print-screen plaatsen/sturen?

(Freek99 is vriend waarmee ik website mee zit te maken)

• IcE_364
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:33
Je pad staat ergens in de code verkeerd. Je probeert bestanden te openen uit

/home/astroplaza/domains/astroplaza.nl/

terwijl je site zelf staat in

/home/astroplaza/domains/astroversum.nl/

• Sicko
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:55:
[...]

Bedankt voor snelle antwoord. Op die afbeelding is het record nog op yourhosting.nl. Maar als ik nu alleen die record verander in het ip van mijn hosting, zou het dan werken (inclusief mailadressen..)?
? adres wat nu gekoppeld is aan astroversum.nl is 194.126.174.43 is dat ook niet het goede dus..

Verwijderd

Topicstarter
IcE_364 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 14:00:
Je pad staat ergens in de code verkeerd. Je probeert bestanden te openen uit

/home/astroplaza/domains/astroplaza.nl/

terwijl je site zelf staat in

/home/astroplaza/domains/astroversum.nl/
Klopt, zou zo is verbeteren (raar dat jullie wel site zien, maar ikzelf niet)
Sicko schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 14:00:
[...]

? adres wat nu gekoppeld is aan astroversum.nl is 194.126.174.43 is dat ook niet het goede dus..
Yep, dat klopt

• Sicko
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 14:02:
[...]

Klopt, zou zo is verbeteren (raar dat jullie wel site zien, maar ikzelf niet)

[...]

Yep, dat klopt
ok, dus het screenshot wat je gepost hebt stonden nog de oude IP in en die heb je intussen al veranderd.
je zou eens ipconfig /flusdns uit kunnen voeren, misschien staat die oude ip nog in je cache

Verwijderd

Topicstarter
Sicko schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 14:05:
je zou eens ipconfig /flusdns uit kunnen voeren, misschien staat die oude ip nog in je cache
Die uitvoering helpt niet. Ik zit nu via proxy te surfen en zie daar wel mijn site.

Allemaal bedankt voor de hulp! Als er nog problemen zijn, horen jullie dat :)
Pagina: 1