Lo 
Situatie
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, ik heb een probleem met ET (versie 2.55) Onder windows XP home met sp2, de nieuwste ati catalyst driver, gescand op virussen/spyware.
@hieronder, verrek
Ok komt 'ie:
P4 northwood 3.0 GHz, HT
Ati Radeon 9800 XT(oem ding)
*Een* MSI mobo
1024 MB ram geheugen (pc3200)
De graka lijkt wel warm te worden, maar het lijkt me geen hardwarematig probleem, aangezien andere games gewoon werken(gta, LII)
Beschrijving van het probleem
Als ik een ET-game opstart via de in-game browser/X-fire/ase, connect ik prima, werkt alles geweldig, als ik dan op de server ben, kan ik bijna aftellen, want iedere keer na zo'n 25 sec freezed ET, met een de gebruikelijke "rapport verzenden"foutmelding, als ik dan de technische gegevens van het rapport zie, word ik er nog niet wijzer van, als een van jullie de details wel wil hebben, typ/plak ik ze wel even in dit topic
Echter is er wel iets vreemd aan de hand: Als ik ET reinstall, nadat ik het volledig heb verwijderd,(dus niet er 'over' installen) kan ik een minuut of 5 spelen, voordat 'ie hetzelfde
probleem geeft als normaal (
)
Inzet/oplossingen
Natuurlijk gezocht op google
, dit geef veel hits met drivers en andere standaard meuk, echter ook iets met pb_server, wat precies mijn probleem leek te zijn, deze zou dan op 0 staan, en die moest naar 1, dus ik 'm op 1 gezet, maar dat was de oplossing niet
. Hier in spielerij zoeken (beide subfora), en het topic zelve in games en discussies, leverde ook niks op, in het topic(en ook in games en discussies
dus ) vnl. manieren om na een crash de intellingen te bewaren, en hier in problemen en vragen vooral inzetloze topics
.
Dus hier komt mijn vraag: Kan iemand mijn afkickverschijnselen verhelpen dmv. de oplossing van mijn probleemte geven?
O, en als ik iets vergeten ben, zeg 't ff
Situatie
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, ik heb een probleem met ET (versie 2.55) Onder windows XP home met sp2, de nieuwste ati catalyst driver, gescand op virussen/spyware.
@hieronder, verrek
Ok komt 'ie:
P4 northwood 3.0 GHz, HT
Ati Radeon 9800 XT(oem ding)
*Een* MSI mobo
1024 MB ram geheugen (pc3200)
De graka lijkt wel warm te worden, maar het lijkt me geen hardwarematig probleem, aangezien andere games gewoon werken(gta, LII)
Beschrijving van het probleem
Als ik een ET-game opstart via de in-game browser/X-fire/ase, connect ik prima, werkt alles geweldig, als ik dan op de server ben, kan ik bijna aftellen, want iedere keer na zo'n 25 sec freezed ET, met een de gebruikelijke "rapport verzenden"foutmelding, als ik dan de technische gegevens van het rapport zie, word ik er nog niet wijzer van, als een van jullie de details wel wil hebben, typ/plak ik ze wel even in dit topic
probleem geeft als normaal (
Inzet/oplossingen
Natuurlijk gezocht op google
Dus hier komt mijn vraag: Kan iemand mijn afkickverschijnselen verhelpen dmv. de oplossing van mijn probleemte geven?
[ Voor 7% gewijzigd door Hieronymus op 04-08-2006 13:38 ]
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.