Toon posts:

[Sims 2] Sims ouder laten worden.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.445 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik heb een vraag. Kun je d.m.v. een cheat ofzo een sim in the sims 2 ouder laten worden. Dus dat een volwassenen ineens opa wordt.
Het stomme is dat het mij een hele tijd geleden gelukt is maar ik kan het nu niet meer vinden op google :'( . Ik heb dus al wel gezocht.
Weet iemand een oplossing?

Verwijderd

Omdat dit niet echt een discussieonderwerp is, geef ik dit een schop richting -> Spielerij - Problemen & Vragen

Verwijderd

Topicstarter
ok. ik zat al te tweifelen waar ik het in moest stoppen.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Op zowat elke cheatcodes website staat het wel vermeldt maar goed;

>Control,shift,C
>aging off
om de cheatcode uit te schakelen gebruik je aging on
:)

edit: om een sim instant oud te laten worden heb ik niks gevonden overigens..

[ Voor 20% gewijzigd door Satch op 04-08-2006 13:32 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Waarvoor zou je daar een cheat voor gebruiken? Mijn vrouw draait Sims2 helemaal grijs, ik dat ook eens geprobeerd, maar heel snel mee gestopt. Reden: mijn poppetjes zijn in no time grijs/oud/overleden....

Dus ik aan vrouwlief terugkoppelen en haar eens mee laten kijken, want volgens haar zijn die krengen niet dood te krijgen. Blijkt nou: ik speel constant op de hoogste snelheid (anders gaat het naar mijn idee te traag), en ja, dan zijn ze in 3 a 4 uur van kind naar (via alle stapjes) dood....

Dus: zet je snelheid op hoog en ga (dat deed ik althans) veel skills verhogen, dan ben je in no-time oud!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Topicstarter
dat is wat anders dan zet je het aging uit maar ik wil zeg maar een volwassenen meteen opa laten worden.

Verwijderd

Met de Insiminator plugin kun je een boel aan je Sims in het spel veranderen, waaronder de leeftijd. Als ik het me goed herinner kun je ook instellen dat sommige Sims ouder moeten worden (zoals je kinderen) en andere niet.
Pagina: 1