Toon posts:

Computer crasht constant

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Mijn pc heeft sinds ongeveer 2 dagen geleden hele tijd last van crashes.
elke keer als ik een spel wil spelen crasht me pc na 15 min.
ik dacht dat dit alleen bij mijn games voor kwam maar net 10 min geleden is die ook voor eerst een keer in windows gecrasht.

dan zul je denken dat aan de fan ligt, de cpu fan was rond 49 graden , maar er stond bij dat die 0 rotations had, dus jah ik vraag me af wat ik hier mee moet.

dus toen heb ik geprobeerd een ventilator naast me pc te zetten om te koelen, maar dit hielp niet.

Ik heb mijn windows, wow en de nieuwste drivers gedownload.
dus als iemand mij ff kan assisteren dank u wel.

groetn,
Cados

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:32
Dat ie aangeeft dat je fan niet draait zegt vrij weinig, dat zal waarschijnlijk komen doordat je moederbord het toerental niet kan detecteren. Maar kijk eens naar andere temperaturen dan die van je CPU. En ook naar de voltages van je voeding.

The devil is in the details.

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

als je ff kan posten wat voor inhoud er in je pc zit, dank je wel
Toen er 0 rotations stond, heb je toen ff de kast open gehaald om te zien of dat klopte?

heb je laatst nog leuke meuk geinstalleerd?
virus-scan? spy/ad/mal-ware scan?
Wat was je aan 't doen toen windows crashde?

Krijg je een blauw scherm? zo ja, wat staat daar.
Zo nee, wordt er gereboot, of loopt hij vast? Als er gereboot wordt, zet dan eens aan dat hij niet reboot bij een crash. (conf scherm -> systeem -> prestaties en dan daar ergens d8 ik, kan het hier even niet nakijken)

[ Voor 40% gewijzigd door J2pc op 04-08-2006 11:44 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

begin eens met het posten van je specs en het doornemen van: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

dit soort problemen kunnen werkelijk overal vandaan komen, dus is het makkelijk eea uit te gaan sluiten.

Verwijderd

Wat staat er in het logboek?

• BOUBOU
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-02 10:30

BOUBOU

668:The Neighbour of the Beast

Heb je de nieuwste bios update gedaan?

server: DUAL 1800+mp 3x80gb raid 5 +2x40+1x10 2 x 300gb maxtor HD, Nvidia Gforce3 128MB DDR

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, je geeft ons niks om ermee te werken en er is nog zoveel wat je had kunnen uitzoeken, uitvinden, uitproberen danwel uitsluiten met betrekking het probleem, bijvoorbeeld met behulp van de alhier aanwezige FAQ's en troubleshooters. Aangezien we dat ook niet in de topicstart tegenkomen, gaat dit topic dicht. Neem eens het PMG Beleid door voor hoe het wél moet :)

En neem verder ook de faq "forumgedrag" door voor een uitleg over de werking van GoT.

[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 04-08-2006 13:25 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.