Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Hi actie] Waar zit die adder onder het gras??

Pagina: 1
Acties:

• judgem
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04-2014

judgem

Lord of Metal

Topicstarter
Dag lui,

Ik kreeg gisteren een brief van mijn provider Hi (gedagtekend op 2 augustus) dat ze hun vaste klanten in het zonnetje willen gaan zetten. Middels 1 enkel SMSje met daarin het woord "VOORDEEL" zou ik een half jaar lang 125 extra belminuten of 250 smsjes voor niks kunnen krijgen bovenop mijn bestaande Hi40 bundel (325 belmin/650 sms) zonder verdere verplichtingen. En met name die laatste zin vertrouw ik niet..

Zijn er hier inmiddels al mensen geweest die de bewuste brief ontvangen hebben en VOORDEEL hebben ge-smst naar het genoemde nummer en zo ja wat is er sindsdien gebeurd? In principe kom ik ruim toe met mijn huidige bundel maar mijn vriendin zal het ook wel fijn vinden als ik haar wat vaker of langer bel :). Maar KPN zou volgens mij KPN niet zijn als er achter deze actie een hele dikke adder onder het gras zit. Ondanks dat ik over Hi prima tevreden ben, heb er namelijk vrij weinig zin in om middels zo'n leuk lokkertje nog 10 jaar stilzwijgend aan mijn abonnement vast te zitten om maar eens wat te noemen.

Ik moest binnen 2 weken reageren maar ik kijk toch liever eerst even de kat uit de boom eerlijk gezegd. Ik hoor het graag van jullie.

EDIT: ergens heb ik het vermoeden dat het ermee te maken heeft dat mijn huidige abonnement nog loopt tot ergens in december dit jaar. Stel dus dat ik nu van die actie gebruik zou maken, dan zou er inmiddels een nieuwe abonnementstermijn ingaan. Iets zegt me dat ik het in die hoek moet zoeken...

[ Voor 11% gewijzigd door judgem op 04-08-2006 10:27 ]

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:17

Barrycade

Through the...

Je hebt een brief van je provider, daarin staat zonder verdere verplichtingen.

Dus wat kan er gebeuren: hebt een 1/2 jaar extra voordeel. Na dat 1/2 jaar zal je wel een brief krijgen waarin ze vragen of het beviel zoveel minuten en meteen een aanbieding voor dat pakket van 450 minuten (waaraan wel voorwaarden kleven).

Ik zou SMS-en en de brief goed opbergen.

• judgem

judgem

Lord of Metal

Topicstarter
Als ze slim zijn doen ze dat inderdaad ja. Eerst lekker maken en dan een stevige slag slaan. Maar zie ook mijn EDIT. Ik heb er geen problemen mee nog 4 maandjes voordeel mee te pikken (dikke kans overigens dat ik wel bij KPN blijf hoor) maar ik wil me nu nog niet vast laten pinnen door verplicht te worden mijn abonnement te laten verlengen. Ik wil gewoon op mijn gemak verder kunnen kijken wat er nog meer te koop is in mobiel Nederland. En iets zegt me dus dat ik door in te gaan op deze aanbieding mezelf weer voor 2 jaar aan KPN bind..

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
judgem schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:35:
Als ze slim zijn doen ze dat inderdaad ja. Eerst lekker maken en dan een stevige slag slaan. Maar zie ook mijn EDIT. Ik heb er geen problemen mee nog 4 maandjes voordeel mee te pikken (dikke kans overigens dat ik wel bij KPN blijf hoor) maar ik wil me nu nog niet vast laten pinnen door verplicht te worden mijn abonnement te laten verlengen. Ik wil gewoon op mijn gemak verder kunnen kijken wat er nog meer te koop is in mobiel Nederland. En iets zegt me dus dat ik door in te gaan op deze aanbieding mezelf weer voor 2 jaar aan KPN bind..
Je vertelt het nu zelf al. Ik had laatst iemand hier mee, en die ging ook in op deze aanbieding. Kwam bij mij om haar contract te verlengen, bleek hij al verlengd te zijn met een jaar. Dit dankzij die actie bleek uiteindelijk.

In andere woorden. Ze bieden je dit aan, en als je acepteerd wordt je contract automatische verlengd met een jaar :)

• judgem

judgem

Lord of Metal

Topicstarter
Dan steken ze die aanbieding maar ergens waar de zon niet schijnt. :+

Wat ik me dan wel weer afvraag is in hoeverre ze dit dan kunnen maken met kreten als "zonder verdere verplichtingen" en nergens een verwijzing naar algemene voorwaarden o.i.d.

In principe heb ik nog een prima werkend toestel dus ik ga eens kijken of ik ergens een goedkope sim-only kan scoren met nummerbehoud. Moet vast wel lukken lijkt me. En zo niet dan nog maar een jaartje KPN ofzo. Ik ben in principe tevreden met ze. :)

• Chriztiaan
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:01
Ik heb die brief ook gekregen, en ik zou het zo doen, alleen loopt mn abbonement over 3 maanden af, dus dan zou ik nog 3 maanden langer aan mn abbo vastzitten...
Dat is het enige addertje, je contract zit je dus zoiezo nog 6 maanden aan vast.
Pagina: 1