[WIFI]Netgear WGT624v2 problems

Pagina: 1
Acties:

• snrg_Paco
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08-2023
Beetje een vreemd probleem dat gisteravond opspeelt en ik weet niet echt wat ik er mee aan moet en ervan moet denken.

In mijn wireless lijst heb ik mijn wireless verbinding maar als ik probeer te connecten komt het met de volgende melding:
Windows is unable to connect to the selected network. The network may no longer be in range. Please refresh the list of available networks, and try to connect again.

Hij zend dus wel signaal uit maar zal me nooit accepteren lijkt wel. Ik heb een Netgear WGT624v2 met de nieuwste firmware. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Is het een bug of iets anders wat dit kan doen?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb dit ook gehad met een US Robotics 8054 maar die is altijd al zeer brak geweest. Het enigste wat een (beetje) hielp was het ding in fixed G modus te zetten en de DHCP server uitschakelen. En dan nog viel het signaal regelmatig weg.

Nu heb ik een Netgear WGT624v3, deze nieuwe revisie heeft naar verluid de vervelende problemen van eerdere versies niet meer.

• snrg_Paco
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08-2023
Het signaal valt niet helemaal weg en dat is dus ook het vreemde eraan. Het signaal zie ik nog gewoon maar toch kan ik niet verbinden.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Staat er een MAC adres filter aan?

Staat het MAC adres van je netwerkkaart in de lijst van geaccepteerde kaarten?

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.