Toon posts:

What the fuck?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb je fijn een Abit kt7a aangeschaft alles mooi aangesloten geeft hij als enige teken van leven drie lange piepen en schakelt zich onverichterzaken weer snel uit |:( iemand ook ooit zoiets gehad? 'tis nix met ram omdat deze nieuw uit verpakking komt en in andere pc het goed doet.......SOMEBODY PLEASE SAVE ME FROM THIS AGONY!!!!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:30
Brak mobo?

Staan die biep-codes niet in de handleiding toevallig? Kan je daaruit misschien nog iets afleiden.......

Verwijderd

Heb je wel een fan in de fan-1 connector geplaatst?? Die moet ook meer dan 2000rpm maken!

Verwijderd

Topicstarter
Fan zit al op 1 en handleiding rept er geen woord over...->op site van Award gekeken met als enige resultaat de bekende beep-codes (videokaart,ps2 enz.)dus niet waar ze mij mee pesten :'(

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 16:07

Epsilon

Ik zou het niet weten wat er aan de hand is.
Ik heb dat ook gehad met mijn p100

het enige wat fout kan zijn : je ram zit in de verkeerde bank!!!
check dat maar es

Verwijderd

Topicstarter
bank1...njet duzz

Maar net zo goed bedankt ;0)

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 09:15
dat ram het in een andere computer wel doet .. hoeft niet perse te zeggen dat het het in de jouwe wel doet ... sommige mobo's zijn behoorlijk picky qua merk geheugen ... helaas ...
misschien eventjes naar een aardige pc-shop gaan en daar wat andere merken Ram uit laten proberen ?

(en allereerst nog eens alles langslopen of je toch iets niet verkeerd om hebt zitten .. al was het maar een IDE flatcabletje :) ... staat zo stom )

PS. het zou aardig zijn als je gewoon in je topic zet waar het over gaat ipv van een "what the fuck" "BELANGRIJK" "SPOED" en aanverwante zaken.

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
zit er een geel snoertje op je CPU-fan??

Verwijderd

Topicstarter
alles zit goed...

nee geen gele draad aan mijn koeler..

Verwijderd

je hebt twee conectoren voor het aansluiten van de porc fan, je moet de meest rechtse gebruiken en dan zal die wel werken. mocht je dan nog geen resultaat hebben dan moet je de bios resetten. het kan zijn dat je proc niet unlockt is en het bord op 133 mhz fsb staat.

mzzl

• PowerPee
Dan moet je een fan erop aansluiten met een geel draadje erop! Even uitleggen: De nieuwe Bios van ABIT heeft een automatische shut-down optie indien de cpu-fan minder als 2000 toeren bereikt.(eigenlijk geen slecht idee, voor de veiligheid:))
Heb je geen andere fan liggen met een geel draadje erop?
Je kunt ook de UL-bios er weer op zetten, die heeft die optie niet!

goedluck

Verwijderd

Als je geen goed 133 Mhz ram hebt krijg je van die piepen !

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Op zondag 28 januari 2001 15:19 schreef sicktor het volgende:
bank1...njet duzz

Maar net zo goed bedankt ;0)
Ja, het moet ook in Bank 0 dus !

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Topicstarter
net een nieuwe 128mb pc133 hyundai dimm gehaald delta hp 5400 fan....64mb pc100 geprobeerd maar niet dusss.. :?

• PowerPee
klote man!

heeft deze fan wel 3 snoertjes?:9

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 16:21 schreef PowerPee het volgende:
Dan moet je een fan erop aansluiten met een geel draadje erop!
Ehm, die fans kunnen ook een blauw draadje hebben hoor, zoals mijn oude coolermaster heeft!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 12:28
had ik eerst ook
dan moet je je videokaart ff een stukje heel veel harder aan duwen!
(ik heb abit kt7raid plank)

Verwijderd

1x lang 2x kort is je videokaart. Videokaart effen goed aandrukken of effen de kontactjes effen schoonmaken met een zacht gummetje.

/me koopt nooit meer ABIT

Verwijderd

Topicstarter
3x lang was dus de koeler zonder sensor-kabel
en ja ik heb ze nog even geteld en het waren er echt 3 en geen 4 zoals anderen voor mij hadden..........strange.......'kheb ff een andere eraan gehangen en nu loopt ie gewoon....Hou dus maar op met replyen en THANX EVERYBODY!!!!!:):):):):)
Pagina: 1