Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Na een tijdje geleden een topic te hebben geopend over het nut van de hoop functies op de mobieltjes van vandaag ben ik dan uiteindelijk tot conclusie gekomen welke modellen mij het meeste aanspreken, maar ik zou nog graag jullie mening weten.

Sony Ericsson w810i (369€)
Nokia N70 (399€)
Nokia N72 (389€)

Enkele vergelijkingen en puntjes die verschillen:

De Nokia N70 <=> Nokia N72 : 2de camera N70, 64mb incl N70 <=> 128mb incl N72, EDGE ondersteuning N70.
De Nokia N-series <=> W810i : Minder batterijduur, de w810i scoort tot 100uur meer in standby en 5uur meer in beltijd. 512mb geheugen reeds in w810, 20x digitaal zoom voor nokia, 2x voor SE, G3 ondersteuning ontbreekt bij SE...

In grote lijnen, de positieve en negatieve punten:

W810i :
+ 512mb incl
+ Meer batterijduur
- G3 ondersteuning ontbreekt

N70:
+ 2de camera
- Weinig geheugen
- Minder batterijduur

N72:
+ relatief matig geheugen 128mb
- Weinig batterijduur

Nu, welke punten lijken jullie belangrijk bij de keuze tussen deze gsm's, de batterijduur en geheugen of toch de G3 ondersteuning?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 02:37 . Reden: overzicht en typo's ]

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb de N70. In het N70 topic zie je ook dat het maximale geheugen in de N72 128 MB is als ik het goed heb. Daarentegen gaat in de N70 1 GB.

En wat kost een kaartje nou?

De grote pro van de N70/72 t.o.v. de w800i, is dat op de Nokia's Symbian software draait. Er is een hele hoop software te vinden wat je kan installeren op je telefoon. O.a. TomTom, zo kun je van de N70, niet de N72 vanwege het geheugen, een mobiel navigatieapparaat maken als je er een GPS ontvanger bijkoopt.

De telefoon laad ik elke dag op, het is Lithium-Ion dus kan het ook geen kwaad, wat betreft dit onderwerp; hier is een boel over te vinden via Google. 2 dagen kan ik halen met de N70 bij middelmatig gebruik, maar dan moet je het toch echt opladen.

Op de N70 gebruik ik zelf de 2e camera nooit.. die is eigenlijk alleen interessant als je aan het beeldbellen gaat of even geen spiegel bij de hand hebt, maar in dat geval had je vast wel een ladyphone gekozen.

En wat vind je zelf belangrijk? Tenslotte wordt het jouw telefoon :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van nokia las ik over de n72 dit:

• Uitbreidbaar geheugen: RS MMC-kaart (Reduced Size MultiMediaCard) van 128 MB met dubbel voltage (1,8/3V)**

Maar hieruit kan ik wel niet verstaan dat het 128mb max is?

Wat ik eigenlijk belangrijk vindt is dat ik een multifunctioneel toestel bij me heb dat voornamelijk muziek kan spelen op de momenten dat ik het wil, en niet op de momenten dat de batterij het wil (op voorwaarde dat ik dan de gsm altijd oplaadt natuurlijk)

Het uiterlijk van de N72 en W810i staan me wel meer aan dan de N70 omwille van dat mooie zwart _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 02:58 ]

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik heb die 128 ook op mobilesync gezien. Zou dit een zware domper vinden. De w810 is ook mooi toestelletje, lekker compact en als mp3 speler ruim toereikend. Alleen is de schermresolutie niet zo hoog en kun je er vanwege gebrek aan symbian niet de dingen op doen die je op de N70 en 72 wel kunt doen.

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 13:17

sphere

Debian abuser

Min of meer off-topic, en wellicht niet boeiend voor jou, maar als ik op telecomvergelijker kijk, zie ik de volgende prijzen:
  • Nokia N70: 297,95 euro met abbo (los 350)
  • Nokia N72: 334,00 euro met abbo (los 347)
  • SE W810i: 227,95 euro met abbo (los 295)
Aangezien jij pontificaal opent met prijzen, lijkt het me handig dat je dan wel verdiept in wat het echt kost.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Verwijderd

Topicstarter
die prijzen zijn natuurlijk anders dan hier in België, het is de bedoeling hem zonder bijkomend abo te kopen en dan kloppen de prijzen die ik opgaf

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 13:17

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 14:38:
die prijzen zijn natuurlijk anders dan hier in België, het is de bedoeling hem zonder bijkomend abo te kopen en dan kloppen de prijzen die ik opgaf
Aha, dat wist ik niet, excuses. Maar dan nog kan je hem los kopen bij een NL webshop?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Verwijderd

Ik weet niet hoe het met Nokia zit, maar als je veel de MP3 speler wilt gaan gebruiken dan is de W810 echt goed. Ik heb zelf een W800 en gebruik deze dagelijks als mp3 speler. Kwaliteit is goed te noemen, en hij is vrij klein.

Het is echter de vraag wat jij er echt mee wilt gaan doen. Wil je ook video's en films gaan kijken dan kun je beter een van de nokia's nemen vanwege Symbian vanwege de hoeveelheid programma's en bestandsoorten die je dan kunt afspelen.
Pagina: 1