X1600 Pro AGP temperatuur probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09-2025
Hoi,
Ik heb vandaag een nieuwe videokaart gekocht (de ATi Radeon X1600 Pro 512MB voor AGP) en deze doet het perfect! alleen is er 1 probleem (denk ik)
Volgens mij word hij te heet zelfs als ik gewoon in windows bezig ben, ik wil met ATiTool gaan overclocken zover als hij kan zonder dat ik artifacts krijg met standaard koeling is dit alleen wel verstandig om te doen met deze temperaturen als hij niet gestressed word? want hij word natuurlijk wel heter als ik een spel aan het doen ben en ik wil niet dat er iets doorbrand ofzo..

Hier een screenshot:
http://img394.imageshack.us/img394/3402/324dh8.jpg

Kan iemand mij antwoord geven of vertellen hoeveel graden een gpu kan hebben?

Gr Ssilverhaze

Edit:
Als ik in de kast zelf voel is alles gewoon koel.. onder EN boven de kaart, ook de lucht rond de koeler is gewoon koel, tussen koud en lauw in.

[ Voor 9% gewijzigd door Ssilverhaze op 03-08-2006 23:46 ]

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-07 19:28

TetsuoShima

low energy output

Is ook niet heet, is normale temp. Zolang ie onder de 80 zit is er gn probleem, maar persoonlijk houd ik em toch nog liever onder de 70. ;)

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09-2025
gelukkig maar :P maakte me al beetje zorgen.
bedankt voor de snelle reactie! _/-\o_

Gr Ssilverhaze

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) je meldt geen temperaturen in je post - hoe moeten wij dan oordelen wat het probleem is?
2) je zegt zelf dat je wil gaan clocken tot je artefacts krijgt - toch rep je met geen woord over die artefacts. Is er eigenlijk een probleem?

Wegens onduidelijkheid dicht :o

Oslik blyat! Oslik!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik wil je nog even extra wijzen op de GoT Huisregels, groeten onder je posts zetten we er hier niet extra bij, we doen elkaar al constant de groeten.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.