Wat is het verschil tussen deze 2 kaarten?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

Topicstarter
Asus GeForce 7900 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI-I) EN7900GT

XFX GeForce 7900 GT 520M 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) PV-T71G-UCE7

Ik kan wel in de specs zien dat de XFX net wat harder loopt, maar is het ook echt een betere kaart voor dat geld? Waar zit hem dat verschil dan in? In de pricewatch zie ik namelijk dat de Asus veel populairder is, maar ik vraag me af waarom.

Ticking away the moments that make up the dull day

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-07 07:11

Nik

Welk geld?

Overigens is ViVo iets met video in en video uit, dus, weet niet of je dat zoekt?

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:54
Zijn zelfde kaarten, alleen onder naam van andere fabrikant, met uitzondering van het ViVo gedeelte, ga je dit gebruiken? het verdere verschil zit hem erin dat er evt. andere accesoires bijzitten / andere koeler heeft, en de xfx kaart iets overgeclockt is standaard. Hier betaal je wel voor, dus je zou ook een goedkopere kunnen pakken en die zelf oc'en. Wel ff kijken naar de koeler die er standaard opzit, dit kan van merk tot merk verschillen.

[ Voor 8% gewijzigd door asfaloth_arwen op 03-08-2006 19:56 ]

Specs

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

De ViVo functie.
Die XFX heeft dus nog extra video in/uit mogelijkheden en is daarom dus iets prijziger.
Dat hij iets harder loopt zou kunnen, maar met een beetje overklokken heb je die Asus daar ook zo op.

Omdat dit een vrij simpele vraag is die je met iets beter kijken makkelijk zelf op had kunnen lossen maak ik deze even dicht ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.