Toon posts:

Bedrading, waar blijf je er mee ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mezelf dus af waar en op welke manier jullie jullie bedrading wegwerken ? Het schijnt me niet te lukken om een ordelijke case te krijgen... :( Heb nochtans een Thermaltake tai-chi, met normaal een zee van ruimte..
Zit hier al met 3 Hd's, die elk stroom moeten krijgen, + de sata aansluitingen.
Vervolgens 1 diskettestation en 2 dvd-schrijvers.
Ook nog 2 CCFL uv-lampen, een fancontroller, 2 case-fans, 2 rad. fans, een graka, een waterkoelingsset...Ik zie door de bomen het bos niet meer. Heb al alles es samengepakt met tie-wraps, maar dat maakt het nog niet toonbaarder. Wie o wie geeft me enkele oplossingen, of heeft mss foto's van zijn opgeruimde bedrading.

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
lege bays en de achterkant maakt het een stuk netter

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:46
ik heb sowieso de kabels via de achterkant van de pc omlaag laten gaan naar het mobo, de dvd stroom via de bovenkant (met klittenband) naar onder geleid en de s-ata's van mij gebundeld naar het mobo. Verder is mijn dvdbrander en dvdspeler IDE, maar daar heb ik speciale kabels voor gekocht, die rond zijn (ook beter voor de airflow in je kast)

De power van het mobo is eigenlijk de lelijkste, die komt in het midden :( ook is mijn zalman cpu koeler niet echt makkelijk.

you had me at EHLO

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2025
Wellicht moet jij even een foto posten van je kast.. dan kunnen wij je wel tips geven

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb bij mijn casemod zoveel mogelijk de kabels achter de mobobackplate geduwd en daar vast gezet. Andere oplossing die ik vroeger wel hanteerde was gewoon de kabels afknippen die ik niet nodig had en dat gnig op zich ook prima.

Verwijderd

Topicstarter
-Fallout- schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:37:
Wellicht moet jij even een foto posten van je kast.. dan kunnen wij je wel tips geven
Het probleem is dat ik geen digitale camera heb, dus foto zal niet gaan vrees ik. En wat de lege bays betreft, ik heb de blok met 3 hd's al omhoog gebracht, om het res. + pomp omlaag te kunnen zetten, dus die optie gaat ook al niet...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 18:55 ]

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-02 06:37
Misschien kun je eerst eens nadenken: zijn alle kabels wel nodig? Bijvoorbeeld die 2 dvd-schrijvers, zijn die wel nodig? En al zijn die nodig, heb je die als master en slave hangen? Indien niet, kun je dit wel doen, scheelt je alweer een IDE-kabel.

http://specs.tweak.to/16567

Verwijderd

Topicstarter
skelleniels schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:55:
Misschien kun je eerst eens nadenken: zijn alle kabels wel nodig? Bijvoorbeeld die 2 dvd-schrijvers, zijn die wel nodig? En al zijn die nodig, heb je die als master en slave hangen? Indien niet, kun je dit wel doen, scheelt je alweer een IDE-kabel.
Vind de dvd-schrijvers eenvoudiger om zaken te copieren, ipv alles eerst op je hd te moeten zetten, snappie ? En ja, ze staan inderdeed op master en slave ! ;)

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:21

sapphire

Die-hard pruts0r

zonder foto's word eht moeilijk tips te geven, maar om aan te geven...
ikzelf heb een Tagan U01 gehad ( schijnen aardig wat kabels te hebben) in een miditower.
Sowieso probeerde ik sommige aparaten in de pc zoveel mogenlijk aan dezelfde kabels te hangen, en de kabels die je neit gebruikt samen binden en in een vrije 5,25 inch bay laten lopen.
Front USB/audio en fan kabeltjes achter eht mobo langs of achter de mobo tray, IDE achterme HD rekje, SATA ook achter dat rekje en de ATX en 12vkabels achter eht rekje voor de floppy/externe 3,5"aparaten..
Binnenkort wil ik het echt goed hgan opruimen dus dan post ik wel pics (heb nu wel een U-15 dus dat scheelt ookal...

Gabriël AM5

Verwijderd

Topicstarter
Schoonbroer komt 1 van de volgende, zal es wat foto's op de site zetten dan. Alvast bedankt voor de reply's en de raad !!
Pagina: 1