Toon posts:

Firefox verwijderen -> freeze

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag firefox helemaal verwijderen en opnieuw installeren. maar als ik in software op verwijder klik, loopt het software scherm vast en gebeurd er niks. taak beeindigen in software scherm is de enige manier om het af te sluiten. ik heb dingen geprobeerd als opnieuw opstarten, firefox uit taakbeheer verwijderen, maar dat helpt niet. en het uninstall.exe opzoeken in de firefox map werkt ook niet.

een soort gelijk probleem had ik met het installeren van de battlefield 2 demo. alles crasht dan, en alleen taak beeindigen helpt.

ik heb al gezocht, maar ik vond steeds het antwoord van de map verwijderen, en dan iets emt hkey verwijderen, zodat het niet meer in de software lijst staat, maar ik zoek toch liever een echte oplossing.

enig idee waarom install files vast lopen? of een tip waarmee ik het wel aan de praat krijg

ik zelf denk dat het aan het "besturings-programma?" ligt waar zon install of uninstall file gebruik van maakt. zoiets als framework misschien?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 20:48 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

al geprobeerd "gewoon" in de veilige modus ?

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 21:29
heb'k al een paar keer gehad dat hij freesed als ik hem wil verwijderen,

wat ik heb gedaan is bij de map van firefox zelf de uninstall gepakt, als dat niet werkt, gwn de map van firefox verwijderen en dan via software proberen, gwn doorkloten.. :)

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:54

bakvis

Tweakers.Nerd

blubbers schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:02:
heb'k al een paar keer gehad dat hij freesed als ik hem wil verwijderen,

wat ik heb gedaan is bij de map van firefox zelf de uninstall gepakt, als dat niet werkt, gwn de map van firefox verwijderen en dan via software proberen, gwn doorkloten.. :)
als je de map van firefox verwijderd, en het dan via software probeerd dan krijg je een melding dat je os de files niet meer kan vinde. Dus als je de map verwijderd dan zul je alles van firefox uit het register moete slope met regedit.

Mijn Specs

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07 09:15
/offtopic zo komt firefox dus aan zijn klanten >:)

En als je iets anders verwijdert bij software doet die het dan wel>?
dan kun je dat alvast uitsluiten

• bakvis

bakvis

Tweakers.Nerd

willyfreak schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:11:
/offtopic zo komt firefox dus aan zijn klanten >:)

En als je iets anders verwijdert bij software doet die het dan wel>?
dan kun je dat alvast uitsluiten
Tut tut tut william uit vortum mullem zo praat je nie over firefox (hoe was campzone met dj-line :))

Mijn Specs

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 21:29
bakvis schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:09:
[...]

als je de map van firefox verwijderd, en het dan via software probeerd dan krijg je een melding dat je os de files niet meer kan vinde. Dus als je de map verwijderd dan zul je alles van firefox uit het register moete slope met regedit.
ja, dan als je die map verwijderd hebt, moet je firefox opnieuw installeren en dan verwijderen, dan gaat het wel denk ik.

• bakvis

bakvis

Tweakers.Nerd

blubbers schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:19:
[...]

ja, dan als je die map verwijderd hebt, moet je firefox opnieuw installeren en dan verwijderen, dan gaat het wel denk ik.
mischien zal die een error geve dat firefox er al op staat, het is te proberen maar de kans bestaat dat je via regedit (start-->uitvoeren-->regedit) de firefox key's moet verwijderen.

Mijn Specs

Verwijderd

prima tips, wat als dit nog niet lukt kun je altijd advanced uninstaller gebruiken 8)7

• bakvis

bakvis

Tweakers.Nerd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:35:
prima tips, wat als dit nog niet lukt kun je altijd advanced uninstaller gebruiken 8)7
Laatste redmiddel: Reinstall :D

sorry ik ga nogal offtopic :).. k laat me meslepe door een maat van mij :)

Mijn Specs

Pagina: 1