Ik heb heel wat uurtjes gezocht en veel gebelt naar de schuivers maar ben redelijk te laat voor me 9800 prootje aan te schaffen. Weet iemand een benchmark of iets anders waar ik kan zien vanaf welke x versie ik ongeveer dezelfde prestaties heb als de 9800 pro? Zelf dacht ik aan de x1600 pro agp maar weet dit niet zeker. Ik heb mezelf aardig ingelezen en weet dat ik vermoedelijk een ander bordje met pci-e nodig zal hebben maar wil eerst wat weten over welke kaart in de buurt ( het liefst in de praktijk natuurlijk)komt van de 9800 pro.
http://www.gpureview.com/show_cards.php
Kijk hier eens. Maar het is moeilijk om te zeggen welke kaart gelijk staat als de 9800pro.
De nieuwe kaarten hebben allemaal nieuwe technieken en die hebben weer andere invloeden.
Kijk hier eens. Maar het is moeilijk om te zeggen welke kaart gelijk staat als de 9800pro.
De nieuwe kaarten hebben allemaal nieuwe technieken en die hebben weer andere invloeden.
Ja, het is een leuke site maar dient niet het juiste doel. Ik denk ook dat het erg moeilijk is maar een indicatie zal al wat zijn. Lees er erg weinig over. Er moet toch iets zijn....
Moet her perseé AGP/Ati zijn? Een Nvidia 6600GT presteert beter dan een 9800Pro, maar erg veel ontloopt het elkaar niet. Kaartjes zijn goedkoop en voor AGP nog wel te verkrijgen.bfrqrv schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:29:
Ja, het is een leuke site maar dient niet het juiste doel. Ik denk ook dat het erg moeilijk is maar een indicatie zal al wat zijn. Lees er erg weinig over. Er moet toch iets zijn....
Maar, inderdaad, volgens mij is een x1600 ongeveer vergelijkbaar...pin me er niet op vast.
Nee hoeft juist niet hoor, maar je weet hoe dat gaat goede ervaringen maken vaak al een fan van een bepaald product. Zal het liefst wel in de ati radeon sferen blijven in eerste instantie. Ben inmiddels nogmaals actief aan het googlen geslagen maar er wordt zoveel getest en gedaan maar zie nog steeds niets overtuigends. Er moet toch een bepaald type vergelijkbaar qua prestaties met een 9800 pro te vinden zijn. zit je met een 1600 goed of moet er nog meer geld op tafel om in de buurt te komen?
Een X700 presteerd minder dan een 9800Pro.
9800Pro zit tussen een 6600 en een 6600GT in
De X800GT? Is dat niet wat? Die is weer sneller dan de 6600GT
9800Pro zit tussen een 6600 en een 6600GT in
De X800GT? Is dat niet wat? Die is weer sneller dan de 6600GT
Met een X1600 zit je prima.
Maar dit kun je echt prima zelf uitzoeken. Ga maar eens zoeken in de Tom's Hardware VGA Charts, daar kun je hem priam vergelijken.
En ook zou je 2 verschillende reviews kunnen vergelijken, zolang het onderliggende systeem maar vergelijkbaar is om het representief te houden. Ga dus zelf eens lekker zitten vergelijken
Maar dit kun je echt prima zelf uitzoeken. Ga maar eens zoeken in de Tom's Hardware VGA Charts, daar kun je hem priam vergelijken.
En ook zou je 2 verschillende reviews kunnen vergelijken, zolang het onderliggende systeem maar vergelijkbaar is om het representief te houden. Ga dus zelf eens lekker zitten vergelijken
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()