[Vista] #5474: User Accounts aanmaken lukt niet*

Pagina: 1
Acties:

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-03 21:50

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Ik draai nu ook de 5472 versie, maar het viel me op dat ik geen user accounts kan aanmaken in deze versie, althans geen extra. Ik heb een complete nieuwe install gedaan, alle werkt opzicht lekker behalve dat het systeem af en toe even een seconde of 3 blijft wachten op iets..voor hij verder gaat.

Ik kan ook geen plaatje kiezen voor bij mijn account, erg apart?
Hoort dit bij deze build?

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:31
Ik kan je niet helpen, maar wil wel even zeggen dat (in tegenstelling tot wat Frank je doet geloven) het Vista ervaringen topic niet bedoeld is voor dit soort problemen.

omniscale.nl

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
posttoast schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 17:54:
Ik kan je niet helpen, maar wil wel even zeggen dat (in tegenstelling tot wat Frank je doet geloven) het Vista ervaringen topic niet bedoeld is voor dit soort problemen.
IDD< daarom maakte ik ook een nieuw topic aan ;)

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-03 19:37
ik heb dus ook problemen gehad met useraccounts. Dus alles er weer vanaf gegooid, en openieuw geinstalleerd en het werkte weer naar behoren ;)

Verwijderd

phemelrijk schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 17:49:
Ik draai nu ook de 5472 versie, maar het viel me op dat ik geen user accounts kan aanmaken in deze versie, althans geen extra. Ik heb een complete nieuwe install gedaan, alle werkt opzicht lekker behalve dat het systeem af en toe even een seconde of 3 blijft wachten op iets..voor hij verder gaat.

Ik kan ook geen plaatje kiezen voor bij mijn account, erg apart?
Hoort dit bij deze build?
Ja, deze bug hoort bij build 5472. Je kan echter ook accounts aanmaken via Start, Run, "lusrmgr.msc".
En om je plaatje te veranderen, zie K1n9_N01z3 in "[Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic..." en daaronder :)

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
hellboy123 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:25:
ik heb dus ook problemen gehad met useraccounts. Dus alles er weer vanaf gegooid, en openieuw geinstalleerd en het werkte weer naar behoren ;)
Ok, inmiddels nogmaals geinstalleerd, wederom alles wit :)

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:26:
[...]

Ja, deze bug hoort bij build 5472. Je kan echter ook accounts aanmaken via Start, Run, "lusrmgr.msc".
En om je plaatje te veranderen, zie K1n9_N01z3 in "[Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic..." en daaronder :)
txs, zo is het idd gelukt :)
Pagina: 1